پیش بینی ترامپ از پایان آمریکا تا ۳ سال دیگر

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۳۸۶۷
پیش بینی ترامپ از پایان آمریکا تا ۳ سال دیگر
رئیس جمهوری پیشین آمریکا در اظهاراتی پیش بینی کرد که تا سه سال آینده دیگر آمریکایی وجود نخواهد داشت.

به گزارش برنا، تارنمای آمریکایی هافینگتون پست نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا، در ادعایی ضد ونقیض در مصاحبه با نیوزمکس بار دیگر اظهار داشت که در انتخابات سال ۲۰۲۰ در آمریکا تقلب شده است.

وی در این مصاحبه که روز سه شنبه با شان اسپایسر سخنگوی مطبوعاتی سابق کاخ سفید انجام داد، گفت: کشور ما در هشت ماه گذشته واقعا در یک سرازیری قرار گرفته است.

او بدون ارائه هیچ گونه شاهدی گفت کار کشورش در سه سال آینده تمام خواهد شد.

ترامپ گفت: در انتخابات های آینده در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ دیگر کشوری برای ما باقی نخواهد ماند. در انتخابات تقلب شده است و من به شما می گویم تا سه سال دیگر کشوری برای ما نمی ماند.

اسپایسر با اشاره به برنامه ترامپ برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از او پرسید چه موقع طرح هایش را اعلام خواهد کرد.

ترامپ از پاسخ مستقیم به این پرسش خودداری کرد اما به اسپایسر وعده داد که این تصمیم باعث خرسندی او است. ترامپ همچنین کشورش را «مضحکه» خواند و خطاب به اسپایسر گفت گمان می کنم تو و مردم کشور بسیار خوشحال خواهند شد.

ترامپ پیشتر نیز در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته بود در حال رسیدن به نقطه ای هستیم که هیچ چاره ای جز نامزدی دوباره من برای ریاست جمهوری آمریکا نخواهد بود.

«مت گیتس» نماینده جمهوری خواه کنگره و متحد ترامپ هفته گذشته در گفت وگو با نشریه پولیتیکو گفته بود که ترامپ در سال ۲۰۲۴میلادی دوباره نامزد می شود، زیرا می خواهد بعنوان یک مبارز نه کسی که فقط شعار می دهد، وارد عرصه رقابت شود.
به گزارش ایرنا، ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا مغلوب جو بایدن شد. پس از شکست در انتخابات، نتایج رای گیری را نپذیرفت و مدعی شد تقلب گسترده در انتخابات آمریکا رخ داده است.

اظهارات تحریک آمیز ترامپ در خصوص نتایج انتخابات به اعتراضات خیابانی و در نهایت حمله به کنگره آمریکا و کشته شدن چند نفر منجر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز