اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۶۰۹۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

 به گزارش برنا، اخبار مهم گروه سیاسی خبرگزاری برنا به این شرح است:

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی:

شفافیت آرا به صلاح جامعه، مجلس و نمایندگان نیست/ نظام انتخاباتی اصلاح و احزاب فعال‌تر شوند/ شفافیت در آرا نماینده اصلا نیاز و نظر مردم نیست

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی که نظام انتخاباتی اوضاع نابه سامانی دارد، شفافیت آرا به صلاح جامعه، مجلس و نمایندگان نخواهد بود.

*******

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

اگر نظر شورای نگهبان تغییر نکرده باشد بر مصوبه واردات خودرو خارجی ایراد می‌گیرد/ وزیر صمت با واردات خودرو موافق نیست/ با مصوبه مجلس قیمت خودروی داخلی کاهش می‌یابد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با «مصوبه مجلس مبنی بر دادن مجوز برای ورود خودروهای خارجی» گفت: اگر نظر شورای نگهبان تغییر نکرده باشد باز هم بر مصوبه واردات خودرو خارجی ایراد خواهد گرفت.

*********

یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب:

استفاده مشورتی از اصلاح‌طلبان در حد تعارف نباشد/ سیاست خارجی رئیسی و روحانی مثل هم است/ شرایط کشور خارج از حوزه کنترل سیاستمداران بود

یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در حوزه سیاست خارجی دیدیم دولت آقای رئیسی هم شبیه دولت قبل دنبال این است که مذاکرات را به نتیجه برساند و این امیدواری وجود دارد با حمایت بیشتر از دولت آقای رئیسی، این دولت موفق شود که این جنگ اقتصادی را پشت سر بگذارد.

*********

تشکر رهبر انقلاب از تیم ملی والیبال برای قهرمانی آسیا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از تیم ملی والیبال کشورمان که در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی دست یافت، تشکر کردند.

*******

واکنش وزیر دفاع به ‌یاوه‌گویی‌ سران رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع در واکنش به ‌یاوه‌گویی‌های سران رژیم صهیونیستی با بیان اینکه پاسخ دندان‌شکنی به هرگونه اقدام نابخردانه و جهالت آمیز داد، گفت: قدرت‌های پوشالی به جز یاوه‌گویی و اتهام‌زنی کار دیگری ندارند‌.

********

با حکم وزیر اطلاعات؛

رییس جدید سازمان حراست کل کشور منصوب شد

وزیر اطلاعات در حکمی رییس جدید سازمان حراست کل کشور را منصوب کرد.

*******

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز