در بیانیه دبیرکل نُجَباء مطرح شد؛

مشارکت گسترده در انتخابات، ضروری است/ ۱۵ ویژگی نامزد اصلح

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۲۹۱۲
مشارکت گسترده در انتخابات، ضروری است/ ۱۵ ویژگی نامزد اصلح
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در آستانه انتخابات پارلمانی عراق بیانیه‌ای صادر و خروجی صندوق‌های رأی را حساس و سرنوشت‌ساز توصیف کرد.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن تاکید بر اصول و مبانی نُجَباء، رویکرد این جنبش مبنی بر عدم معرفی مستقیم یا غیرمستقیم کاندیداهای انتخاباتی را ثابت خواند و خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم شهروندانی در کنار ملت خود باقی بمانیم و شریک درد و رنج آنان، و همچنین صدای راستین مردم باشیم.

وی با اشاره به انتقادات جنبش متبوع خود از قانون اساسی و نظام سیاسی که توسط اشغالگران پایه‌گذاری شده است، در عین حال تصریح کرد: اما مشارکت گسترده مردم در انتخابات را مهم می‌دانیم، تا به‌واسطه انتخاب افراد صالح، تلاشی در راستای تغییر حقیقی صورت بگیرد.

دبیرکل نُجَباء وجود نظام سیاسی صالح که به ملت خدمت کرده، حاکمیت کشور را صیانت و آزادی را محقق کند، ضروری برشمرد و افزود: تلاش ما برای قرار گرفتن نظام سیاسی کشور در دست افرادی خبره و کارشناس که مصالح عامه مردم را بر منافع شخصی خود مقدم کنند، در همین راستا بوده و این هدف جز با مشارکت گسترده مردم عراق در انتخابات محقق نمی‌شود.

الکعبی از جریان‌های صالح و فعالان مدنی هوشیار که حجم چالش را به‌خوبی درک کرده‌اند و از نقشه‌های دشمن اشغالگر و مزدورانش آگاه هستند، خواست تا مردم را به مشارکت حداکثری تشویق کنند.

وی در بیانیه خود، ۱۵ شاخص و استاندارد برای نامزدهای صالح تعیین کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز