مدیر مسئول روزنامه اعتماد:

اقدامات آقای اژه‌ای در این ۱۰۰ روز، زمین تا آسمان با گذشته فرق دارد

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۴۸۳۴
اقدامات آقای اژه‌ای در این ۱۰۰ روز، زمین تا آسمان با گذشته فرق دارد
مدیر مسئول روزنامه اعتماد تاکید کرد که اقدامات آقای اژه‌ای در این ۱۰۰ روز، زمین تا آسمان با گذشته فرق دارد.

بهروز بهزادیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در ۱۰۰ روزه اول دوره «تحول و تعالی» به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، گفت: اقدامات خوب و تحولی را طی مدت این ۱۰۰ روز که از ریاست آقای محسنی اژه‌ای در قوه قضائیه گذشته، شاهد بودیم.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد تأکید کرد: رسیدگی و سرزدن به زندان‌ها نشان می‌دهد که رئیس دستگاه قضا دنبال تحقق حقوق اجتماعی زندانیان است.

بهزادیان سرعت بخشی به روند رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از اقدامات مهم رئیس دستگاه قضا طی این مدت برشمرد و تصریح کرد: این اقدام رئیس قوه قضائیه مشکلات خیلی از مردم که بواسطه این مفاسد اقتصادی ایجاد شده را بر طرف می‌کند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد ورود دستگاه قضا به احیای کارخانجات تعطیل در راستای تحقق جهش در تولید کشور را ثمربخش توصیف و اضافه کرد: این دست اقدامات در حوزه تولید، بی شک اشتغال‌زاست و آمار بیکاری را در جامعه کاهش می‌دهد.

وی مبارزه با فساد را از جمله سیاست‌های مهم در کشور برشمرد و گفت: مبارزه با فساد مطالبه اصلی مردم از سران قوا به ویژه قوه قضائیه است و استمرار آن در جامعه امیدآفرین خواهد بود و رضایت مندی مردم را نیز به همراه دارد.

بهزادیان با تأکید بر اینکه در مجموع اقدامات آقای محسنی اژه‌ای در این ۱۰۰ روز، زمین تا آسمان با گذشته فرق دارد، اظهار داشت: ان‌شاءلله این مسیر تداوم داشته باشد و شاهد آثار مثبت آن در جامعه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز