بولتون هم ترامپ را تحقیر کرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۶:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۱۴۸۷
بولتون هم ترامپ را تحقیر کرد
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت، بعید است که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ شرکت کند، چون عمیقا از شکست دوباره در عرصه رقابت می‌ترسد.

به گزارش برنا، جان بولتون روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای انگلیس افزود که ترامپ نمی‌خواهد به عنوان بازنده در تاریخ شناخته شود. به گفته وی رئیس جمهوری سابق آمریکا ممکن است از حضور دوباره در انتخابات سخن بگوید اما در مقام عمل دست به چنین کاری نمی زند.

بولتون می‌گوید که هنوز جزئیات زیادی درباره این حادثه مانده که افشا خواهد شد و «ترامپ به طور اجتناب ناپذیری در حال محو شدن از تاریخ آمریکاست »

بولتون درباره نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش‌روی آمریکا نظر نداد؛ اما بعید دانست که جو بایدن هم در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری شرکت کند. او گفت: سووال این است که آیا او اصلا تا سال ۲۰۲۴ دوام می‌اورد.

ولتون کاهش محبوبیت بایدن را به تصمیم او درباره خروج آمریکا و ناتو از افغانستان نسبت داد و افزود که مردم آمریکا دوست ندارند تحقیر شوند، اما متوجه شدند که امنیت آن‌ها در معرض خطر قرار گرفته است. وی در این رابطه به گزارشی از پنتاگون اشاره کرد که در آن نسبت به احتمال افزایش دوباره حملات داعش و القاعده در آمریکا هشدار داده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز