دیدار سخنگوی وزارت خارجه با رئیس و اعضای فرهنگستان هنر

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۴۲۷۲
دیدار سخنگوی وزارت خارجه با رئیس و اعضای فرهنگستان هنر
سعید خطیب زاده سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، در دیدار امروز با دکتر نامور مطلق، رئیس فرهنگستان هنر، بر برنامه ریزی های وزارت امور خارجه جهت ارتقاء تعاملات هنری و فرهنگی فعالان عرصه فرهنگ کشورمان با جامعه هنری و فرهنگی سایر کشورها و حضور در بازارهای فرهنگی جهانی تاکید نمود.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس مرکز دیپلماسی عمومی ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی کشور جهت همکاری با فرهنگستان هنر، بر لزوم تهیه نقشه راه همکاریهای هنری و فرهنگی بین المللی کشور جهت هدفمندسازی و ارتقاء حضور و همکاری در سطح بین المللی تاکید کرد.

 نامور مطلق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مساعدتهای وزارت امور خارجه به جامعه هنری کشور، خواستار تشکیل کارگروه تخصصی دیپلماسی هنری بین هنرستان فرهنگی و مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه شد.

خاطر نشان می سازد در پایان این نشست که جمعی از مدیران فرهنگی و اعضای فرهنگستان به همراه مدیران همکاری های فرهنگی وزارت امور خارجه حضور داشتند، رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امورخارجه از نمایشگاه هنر شیراز و همچنین اثر نقاشی در حال تکمیل استاد صادقی در محل فرهنگستان هنر بازدید کرد.

 

نظر شما