پیام تبریک وزیر خارجه جمهوری تاجیکستان به امیرعبداللهیان

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۴۱۸۷
وزیر خارجه جمهوری تاجیکستان با ارسال پیامی به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را تبریک گفت.

به گزارش برنا، وزیر خارجه جمهوری تاجیکستان با ارسال پیامی به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را تبریک گفت.

سراج‌الدین مهراد در این پیام گفت: با کمال خرسندی سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک می‌گویم.

وی در ادامه اضافه کرد: باعث خوشحالی است که در این مرحله، مناسبات دوستی و برادری و همکاری‌های سودمند دو کشور به طور مستمر رشد و توسعه یافته و زمینهساز جنبه‌های جدید سازنده‌ای شده است.

وزیر خارجه جمهوری تاجیکستان تصریح کرد: طرف تاجیکستان سطح کنونی همکاری‌ها را مهم ارزیابی نموده، خواهان گسترش آتی مناسبات در همه عرصه‌های مورد توجه طرفین می‌باشد.

مهراد افزود: اطمینان کامل دارم با سعی و تلاش‌های پیگیرانه و سازنده دو طرف، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای منافع مردمان‌مان در آینده نیز بیش از گذشته مورد استفاده باثمر قرار خواهند گرفت.

این مقام تاجیکستانی گفت: با استفاده از فرصت، برای جنابعالی سلامتی و پیروزی، برای مردم دوست و برادر ایران آسایش و ثبات پایدار و رفاه و شکوفایی کشورتان را آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز