جنبش النجباء عراق از موشک بالستیک «جمال ۶۹» رونمایی کرد

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۲۳۰۴۴
جنبش النجباء عراق از موشک بالستیک «جمال ۶۹» رونمایی کرد
گروه مقاومت جنبش اسلامی «النجباء» عراق برای نخستین بار به مناسبت روز جهانی قدس از موشک بالستیک «جمال ۶۹» که به نام «ابومهدی المهندس» (جمال جعفر محمد علی آل ابراهیم) نامگذاری کرده، پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جنبش اسلامی النجباء در آستانه روز جهانی قدس، با انتشار ویدئویی توضیحی به زبان عبری برای یهودیان در داخل اراضی اشغال شده فلسطین، از این موشک بالستیک که قادر به هدف قرار دادن شرق اراضی فلسطینی تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، پرده برداشت.

جنبش النجباء تاکید کرده است موشک بالستیک جمال ۶۹ با کلاهک جنگی به وزن ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره قادر به حمل سوخت جامد است.

این موشک با شعاع ۷۰۰ کیلومتر قادر است مناطق فلسطینی اشغال شده را در شرق سرزمین‌های اشغالی به راحتی هدف قرار دهد.

در این ویدئو همچنین به توانمندی‌های موشکی «انصارالله یمن»، جمهوری اسلامی ایران، سوریه و حزب‌الله لبنان به علاوه گروه‌های مقاومت فلسطینی جهاد اسلامی و حماس برای هدف قرار دادن کل اهداف مورد نظر در داخل اراضی اشغال شده فلسطین از جمله تل‌آویو و حیفا اشاره شده است.

گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء تاکید کرده است اگر جنگی با رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد، نیروهای متحد محور مقاومت در شرق دریای مدیترانه همگی با هم در آن شرکت خواهند کرد.

گروه مقاومت اسلامی جنبش اسلامی النجباء به رهبری «شیخ اکرم الکعبی»، تنها گروه مقاومت اسلامی عراقی است که پایگاه خبری به زبان عبری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز