رئیس جمهور انتخاب دو مقام جدید مجارستانی را تبریک گفت

۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۵:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۵۱۴۷
رئیس جمهور انتخاب دو مقام جدید مجارستانی را تبریک گفت
رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه‌، انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر جدید مجارستان را تبریک گفت و تأکید کرد: تقویت مناسبات ایران و مجارستان در سال‌های اخیر به‌ویژه با اجرای توافقات حاصله در جریان کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، افق گسترش همکاری‌های فیمابین را روشن‌تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در پیام تبریک خود به «کاتالین نواک» رئیس جمهور جدید مجارستان تصریح کرد: روابط و مناسبات سازنده و رو به رشد دو کشور در زمینه‌های مختلف، این امکان را می‌دهد تا اهداف والاتری جهت تقویت پیوند دوستانه دو ملت بزرگ ایران و مجارستان ترسیم کنیم.

رئیس جمهور در ادامه ابراز امیدواری کرد دو کشور، با عنایت به اراده سیاسی مشترک خود همچون گذشته بتوانند گام‌های اساسی و بلندتری در جهت تعمیق و تحکیم مناسبات دوجانبه و صلح و امنیت بین‌المللی بردارند.

آیت‌الله رئیسی همچنین در پیام تبریک دیگری به مناسبت انتخاب مجدد «ویکتور اوربان» به عنوان نخست وزیر مجارستان، خاطر نشان کرد: تقویت مناسبات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مجارستان در سال‌های اخیر، به‌ویژه اجرایی شدن توافقات حاصله در جریان کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، افق گسترش همکاری‌های فیمابین در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی را روشن‌تر کرده است.

رئیس جمهور در پایان پیام خود ابراز امیدواری کرد در دوره جدید و با اراده و تلاش مشترک، شاهد تقویت روابط دو کشور و تحکیم دوستی دو ملت در راستای منافع متقابل باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز