نانسی پلوسی: آمریکا بر راه حل تشکیل دو کشور اسرائیل و فلسطین متعهد است

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۵۵۸۸
نانسی پلوسی: آمریکا بر راه حل تشکیل دو کشور اسرائیل و فلسطین متعهد است
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه ای تحت عنوان «روز استقلال اسرائیل» بر تعهد آمریکا بر راه حل تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در بیانیه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که از مبدا سانفرانسیکو بر روی تارنمای ویژه کنگره آمریکا «اسپیکر دات گاو» (speaker.gov) قرار گرفته، دراین باره آمده است:  نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بیانیه ای به مناسبت  هفتاد وچهارمین سالگرد روز استقلال اسرائیل  (رژیم صهیونیستی) منتشر ساخت.

رئیس مجلس نمایندگان با نادیده گرفتن و بدون اشاره به اشغالگری و جنایات چندین دهه رژیم صهیونیستی، ضمن با اهمیت خواندن تاسیس و بوجود آمدن این رژیم  و  تمجید از روابط واشنگتن و تل آویو، دراین بیانیه اعلام کرد: مجلس نمایندگان آمریکا بودجه دفاع اسرائیل را تمدید  و به موجب آن مبلغ یک میلیارد دلار برای سامانه دفاعی گنبد آهنین اختصاص داده است.

دربخش دیگری ازاین بیانیه رئیس مجلس نمایندگان آمریکا آمده است: ما همچنین باید راه برای صلح ، عدالت و ثبات در منطقه را هموار سازیم، ما (آمریکا) متعهد به تضمین راه حل پایدار و عادلانه دو کشور هستیم، که از یک سو بقای دولت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) بعنوان یک کشور یهود و دموکراتیک تضمن و هم خواسته مشروع ملت فلسطین برای ایجاد یک کشور برای آنان را برآورده می سازد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا این بیانیه را بصورت یک رشته توئیت بر روی حساب توئیتر خود قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز