دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

فعالیت‌های سیاسی را متوقف و لباس سپاه را به تن کردم

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۱:۴۳
کد خبر: ۶۹۷۹۳۵
فعالیت‌های سیاسی را متوقف و لباس سپاه را به تن کردم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود نوشت: در حالی که در اوج فعالیت سیاسی بودیم، گروه فرقان به ترورها روی آورد و آیت‌الله مطهری را ترور کردند، فعالیت‌های سیاسی را متوقف و لباس سپاه را به تن کردم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «محسین رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، دلیل خروجش از فضای سیاسی و پیوستن به سپاه پاسداران را بازگو کرد.

 متن این نوشته که از مجموعه کتاب خاطرات «راه » بوده به شرح زیر است:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی  تشکل سیاسی خود را به نام «منصورون» فعال و از اوایل سال 1358 تلاش‌های سیاسی بسیاری برای تشکیل ارکان نظام و آینده انقلاب اسلامی آغاز کردیم.

تصمیم گرفتیم آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کنیم. با چند نفر از دوستان خدمت ایشان رسیدیم و طرح موضوع کردیم. ایشان گفتند آیت‌الله بهشتی اصلح هستند و به ایشان مراجعه کنید.

در حالی که در اوج فعالیت سیاسی بودیم، گروه فرقان به ترورها روی آورد. از جمله آیت‌الله مطهری را ترور کردند. فعالیت‌های سیاسی را متوقف و لباس سپاه را به تن کردم و اطلاعات کشور را به کمک دوستان راه‌اندازی کردیم. همان سال همه اعضای گروه فرقان شناسایی و دستگیر شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز