رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی:

حمله کنندگان به ظریف پیاده نظام نتانیاهو هستند

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۰۳۲۹۵
حمله کنندگان به ظریف پیاده نظام نتانیاهو هستند
عضو حزب اعتماد ملی گفت: ملت ایران قدردان زحمات دولت و وزارت امور خارجه در عرصه سیاست خارجی هستند چرا که دشمنان ایران بیکار ننشسته و مدام در حال بحران سازی علیه ایران هستند و متاسفانه عده ای که خود را دلواپس می خوانند در داخل نیز آب به آسیاب دشمن می ریزند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مهدی مازنی رییس شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در واکنش به رفتار توهین آمیز اعضای بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه امیر کبیر گفت: رفتاری که عده ای از دانشجویان در مواجهه با دکتر ظریف در دانشگاه داشتند رفتاری غیر قابل دفاع بود و آب به آسیاب دشمن ریختن بود.

وی ادامه داد: اینها پیاده نظام نتانیاهو در تهران هستند و دقیقا در شرایطی که نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران ادعایی واهی مطرح می کند در همراهی با او به سردار دیپلماسی جمهوری اسلامی هجمه می برند و به او اهانت می کنند.

این عضو حزب اعتماد ملی تاکید کرد: ملت ایران قدردان زحمات دولت و وزارت امور خارجه در عرصه سیاست خارجی هستند چرا که دشمنان ایران بیکار ننشسته و مدام در حال بحران سازی علیه ایران هستند و متاسفانه عده ای که خود را دلواپس می خوانند در داخل نیز آب به آسیاب دشمن می ریزند.

مازنی افزود: ایران اسلامی مقتدرانه بر اصول خود در عرصه بین الملل ایستاده و قطعا افکار عمومی دنیا گواهی بر حقانیت ایران خواهد داد و انشالله دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی در ادامه این مسیر موفق خواهد بود.

وی اضافه کرد: قدرت ایران در جریان توافقنامه برجام بر همه آشکار شد و کسانی که نمی خواهند این عزت حفظ شود و ایران در مجامع جهانی مقتدرانه حضور داشته باشد این آرزو را به گور خواهند برد.

نظر شما