در بدو ورود به مسکو مطرح شد؛

واکنش ولایتی به همزمانی سفرش با نتانیاهو به مسکو

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۴:۲۳
کد خبر: ۷۲۸۰۷۴
واکنش ولایتی به همزمانی سفرش با نتانیاهو به مسکو
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل درباره همزمانی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و او به روسیه گفت: نتانیاهو یک فرد دوره گردی است که هر روز به یک نقطه جهان سفر می کند و اظهاراتی بی مبنا و بی منطق می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی اکبر ولایتی»، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، در بدو ورود با اشاره به روابط بسیار مهم و استراتژیک دو کشور ایران و روسیه گفت: در طول سال های گذشته مجموعه روابط دو جانبه و منطقه ای و بین المللی ایران و رسیه رو به ارتقاء بوده و فقط رابطه استراتژیک و بلند مدت می تواند این روابط را توجیه نماید.

وی با اشاره به روابط دو طرف در خصوص موضوعات بین المللی تصریح کرد: در حوزه بین المللی هم دو  طرف در زمینه برجام و ... از همکاری های راهبردی بهره برده اند  و روابط دو جانبه در حوزه سیاسی و هسته ای حکایت از برنامه دراز مدت بین دو کشور دارد که در شرایط کنونی و حساس ضرورت این همکاری ها بیشتر و بیشتر می شود.

ولایتی افزود: بنده افتخار دارم که حامل پیام مقام معظم رهبری و ریاست محترم رئیس جمهور باشم در شرایط حساس و کنونی جهان باشم و اگر گفتگوهای بنده با رئیس محترم جمهور روسیه و سایر مقامات این کشور آن گونه که انتظار می رود پیش رود باید گفت که این سفر نقطه عطفی در روابط استراتژیک دو کشور خواهد بود.

ولایتی در پاسخ به سوالی درباره همزمانی سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و او به روسیه گفت: نتانیاهو یک فرد دوره گردی است که هر روز به یک نقطه جهان سفر می کند و اظهاراتی بی مبنا و بی منطق می کند.

وی افزود: کم کم به جایی رسیده که کسی به حرفهای او (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) اهمیتی نمی‌دهد. از این رو وجود یا عدم حضور او در روسیه هیچ تاثیری در ماموریت استراتژیک ما در این کشور ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز