نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

عمل رییس جمهور به تعهد و شفافیت مناسب بود

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۳:۰۴
کد خبر: ۷۲۹۳۰۲
عمل رییس جمهور به تعهد و شفافیت مناسب بود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص دستور رییس‌جمهور برای برخورد قاطع با تخلفات و برهم زنندگان بازار گفت: عمل رییس جمهور به تعهد و شفافیت مناسب بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «پروانه مافی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص دستور رییس‌جمهور برای برخورد قاطع با تخلفات و برهم زنندگان بازار گفت: با توجه به اینکه رییس جمهور به مردم تعهد دارند، اصل شفافیت را مطرح کردند. ضرورت داشت دولت فساد ستیزی را از خود شروع کند، به همین جهت ایشان بسیار دستور قابل توجهی را ارایه دادند.

او در ادامه افزود: به نظر می آید گزارش رییس جمهور پیام روشن و صریحی است و نشان می دهد دولت عزم خود را جزم کرده تا فساد ستیزی را از داخل خود شروع کند.

مافی در خصوص درخواست رییس جمهور از قوه قضاییه برای رسیدگی بی نوبت به این امر گفت: قوه قضاییه در این روند نقش مهمی دارد. زمانی که رسیدگی به این پرونده ها سریعا بررسی و احکام اجرا شود، باعث ایجاد آرامش در جامعه خواهد شد. در راستای این اقدام مردم احساس خواهند کرد که دولت به درستی به وظایف خود عمل می کند و اراذل، دزدان و متخلفین هم ناامید خواهند شد.

او در پایان تاکید کرد: این اقدام قطعا باعث جلوگیری از تکرار تخلفات مشابه می شود. عمل رییس جمهور به تعهد و شفافیت اقدام مناسبی است البته مقداری دیر بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز