نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

حل مسائل کشور تنها از عهده قوه مجریه بر نمی‌آید/ همه قوا و دستگاه ها مشارکت کنند

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۵:۵۲:۴۰
کد خبر: ۷۳۸۷۳۷
حل مسائل کشور تنها از عهده قوه مجریه بر نمی‌آید/ همه قوا و دستگاه ها مشارکت کنند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کسانی که دل در گرو سرنوشت کشور و آرزوی سعادت و تعالی مردم را دارند و آبروی جمهوری اسلامی و کارآمدی آن را طلب می کنند، باید بدانند که حل مسائل کشور به تنهایی از عهده یک قوه، به طور مشخص قوه مجریه برنمی آید.

«محمدرضا نجفی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص صحبت های رییس جمهور با بیان اینکه هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم، اظهار کرد: درست است که مشکلات کشور با فوریت و همزمان قابل حل نیست اما اگر در مسیر درست حرکت کنیم، مطمئنا مشکلات قابل حل هستند.

او گفت: مسیر درست این است که همه نهادها، قوا و کسانی که در اداره کشور سهم و نقشی دارند در ایجاد وفاق ملی و فضای مناسب تلاش کنند.

 او بیان کرد: همه کسانی که دل در گرو سرنوشت کشور و آرزوی سعادت و تعالی مردم را دارند و آبروی جمهوری اسلامی و کارآمدی آن را طلب می کنند، باید بدانند که حل مسائل کشور به تنهایی از عهده یک قوه، به طور مشخص قوه مجریه برنمی آید.

او با تاکید بر اینکه همه قوا و دستگاه ها باید مشارکت کنند، افزود: باید با بسیج عمومی از همه سلیقه ها، گروه ها و شخصیت ها کمک گرفت و جبهه ایران را گسترش داد؛ در این صورت حرکت در مسیر حل مشکلات خواهد بود و می توانیم امیدوار باشیم که کشور از عهده مشکلات سنواتی و آنچه توسط رقبا یا دشمنان ایجاد شده با توفیق عبور می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قواعد کار جمعی و گروهی را رعایت نکنیم و کماکان بر توسعه شکاف، حذف و حصر اصرار کنیم، مشکلات حل نمی شوند؛ در حالیکه با حرکت در جهت صحیح و با استفاده اصولی از همه سرمایه های موجود حل مسائل کاملا منطقی و ممکن خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز