دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین انتخاب شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۴:۰۰
کد خبر: ۷۳۹۱۸۴
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین انتخاب شد
«سید ابوالقاسم رئوفیان» در پنجمین دوره فعالیت حزب اسلامی ایران زمین به اتفاق آرای شورای مرکزی این تشکل سیاسی اعتدال گرا، مجددا به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روابط عمومی حزب اسلامی ایران زمین روز جمعه اعلام کرد: پس از برگزاری پنجمین دوره مجمع عمومی این تشکل سیاسی، در دومین جلسه شورای مرکزی که به ریاست «سیدضیاءالدین خرمشاهی» و با حضور اعضای هیات موسسین و شورای مرکزی و بازرسان در دفتر مرکزی این حزب تشکیل شد، «سیدابوالقاسم رئوفیان» بعد از تبیین مواضع و برنامه های اجرایی، به اتفاق آرا برای مدت سه سال به سمت دبیرکلی حزب انتخاب شد.

در این جلسه همچنین مصوب شد تا طی دو هفته آتی، دبیرکل حزب، قائم مقام و معاون سیاسی را معرفی کرده و شورای مرکزی حزب و بازرسان با حضور موثر و عمل به تعهدات و وظایف حزبی خود دبیرکل را در پیشبرد اهداف حزب یاری کنند.

حزب اسلامی ایران زمین همزمان با این اقدام در نظر دارد تا با ایجاد و راه اندازی دو گروه ویژه ارزیابی عملکرد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز گروه تحقیقاتی احزاب در اندیشه سیاسی- اسلامی با تاسی به فرامین الهی قرآن کریم و متن نهج البلاغه در روشنگری اذهان جامعه و ارائه طریق به اصحاب سیاست ادای دین کند.

تصویب تشکیل گروه ارزیابی عملکرد نمایندگان فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور تحقیق برای شناخت وکلایی که با سوءاستفاده از کرسی نمایندگی در پی تامین منافع شخصی و جناحی بوده و به گسترش فساد در جامعه دامن می زنند و البته معرفی آنان به مردم، از مهم ترین مصوبات دومین جلسه حزب اسلامی ایران زمین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز