صبح امروز در تهران صورت گرفت؛

برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر ۱۳۵ شهید گمنام

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۰:۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۵۲۷۳۰
برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر ۱۳۵ شهید گمنام
مراسم تشییع پیکر ۱۳۵ شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۳۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مقامات لشکری و کشوری و ملت همیشه در صحنه صبح امروز پنج شنبه 22 شهریور ماه از مقابل دانشگاه تهران آغاز شد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در این مراسم حضور دارند.

پیکرهای این شهدا که با عنوان «شهدای عزت ایران اسلامی» تشییع شدند از مناطق عملیاتی شلمچه، مجنون، ‌کربلای ۵، والفجر ۸، والفجر ۱، منطقه عمومی فکه، شرهانی، جزیره بوارین، نفت شهر و سومار کاوش شده‌اند.

آذربایجان‌شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس،‌کرمان،کرمانشاه و مازندران استان‌هایی هستند که در روزهای آینده این پیکرها در آن تشییع می‌شوند.

۱۷ شهید از این ۱۳۵ پیکر شناسایی شده‌اند که قرار است پیکرها برای برگزاری مراسم تدفین به خانواده‌ها آنها تحویل داده شود. پیکر ۴۵ شهید دیگر نیز احتمال شناسایی هویت دارند. از ۱۷ پیکری که شناسایی شده‌ است هفت پیکر به خانواده‌های تهرانی تعلق دارد.

همچنین شب گذشته همزمان با دومین روز از ماه محرم، مراسم وداع با پیکرهای ۱۳۵ شهید دوران دفاع‌مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز