وزیر ارتباطات درمراسم رونمایی از پروژه‌های پستی:

عده‌ای در فضای مجازی با توهین به رییس مجلس فضا را مسموم کردند/ با نق زدن‌ها کار درست نمی‌شود/ از مهرماه ترمیم حقوق کارمندان پست اعمال می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۷:۱۹
کد خبر: ۷۶۱۹۱۰
عده‌ای در فضای مجازی با توهین به رییس مجلس فضا را مسموم کردند/ با نق زدن‌ها کار درست نمی‌شود/ از مهرماه ترمیم حقوق کارمندان پست اعمال می‌شود
وزیر ارتباطات با اشاره به مصوبه دیروز مجلس در خصوص کنوانسیون FATF گفت: دیروز مجلس این کنوانسیون را تصویب کرد. بسیار متأثر شدم که عده ای شب گذشته در فضای مجازی به ریاست محترم مجلس توهین کردند، این موضوع شیمیایی و مسموم کردن فضاست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم رونمایی از پروژه های خدمات هوشمند پستی شرکت ملی پست ایران که صبح امروز (دوشنبه) در سالن همایشات شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد، گفت: پستچی نماد صلح در دنیا بوده و از این روز برای قدردانی از این صنف هفدهم مهر به نام تقدیر از پست نام گذاری شده است.

او بیان کرد: در سال گذشته چند هدف داشتیم. با آزادسازی پروانه های فعالیت شرکت ملی پست و گرفتن دو اپراتور پستی که در این پروژه جای آنها خالیست ادامه کار دادیم. ما می توانیم با فعالیت این دو پروژه بازار پستی کشور را دو برابر کنیم.

آذری جهرمی با بیان اینکه اگر نگاه های سنتی را کنار بگذاریم در این بازار رشد خواهیم کرد، افزود: استراتژی سال پیش روی شرکت ملی پست شعار امسالمان است. امسال، سال توسعه محصول و صنعت خدمات استراتژی است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: اگر پست نشریات داشته باشیم تا به موقع نشریه را به دست مردم برسانیم، هم به خود خدمت و هم به پست خدمت کرده ایم.

جهرمی افزود: امروز در کشور صنایع دستی با هنر دستی مردم ساخته می شود اما برای توزیع با مشکل مواجه هستند. چرا پست صنایع دستی نداریم؟!

او گفت: استراتژی توسعه محصول یعنی این که اگر شهرستانی محصولش میوه و مرکبات است، باید با پست ویژه محصول را ارائه دهیم و بسته های ویژه را با قیمت های رقابتی عرضه کنیم.

او با تأکید بر اینکه عقاید دوران جاهلیت را باید کنار بگذاریم، گفت: پرسنل پست یکی از پرزحمتکش ترین پرسنل ها هستند که با حقوق پایین خدمت رسانی می کنند. طی جلساتی که داشتیم از مهر ماه ترمیم  حقوق کارمندان پست اعمال می شود.

جهرمی بیان کرد: عقاید سنتی را کنار بگذاریم و به سمت آزاد کردن محصول حرکت کنیم. جوان گرایی یعنی استفاده از شیوه جدید در سیستم، بنابراین لزوم تغییر در حوزه پستی باید جدی گرفته شود.

او در ادامه بیان کرد: یکی از ارزشمندترین داشته های ما این است که مقام معظم رهبری در حوزه ارتباطات و فضای مجازی دغدغه دارند. نظر ایشان بزرگ ترین داشته برای ماست. همه ما و  مسئولینی که در فضای مجازی مشغول هستند، براساس فرمایشات ایشان باید عمل کرده و با همدلی بیشتر دیدگاه های رهبری را بایستی اجرایی کنیم.

وزیر ار تباطات با تأکید بر اینکه همه تلاشمان این است که نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران را مطرح کنیم، تصریح کرد: کسانی که تلاش می کنند فضای مجازی را به عنوان تهدید برای جمهوری اسلامی ایران نشان دهند را باید شکست داده و تلاش کنیم تا این رسانه ها نقطه قوت کشورمان باشند.

آذری جهرمی افزود: با نق زدن ها کار درست نمی شود ما هم بلدیم طعنه بزنیم ولی باید با همدلی کار را پیش ببریم.

 وزیر ارتباطات با اشاره به مصوبه دیروز مجلس در خصوص کنوانسیون FATF  گفت: دیروز مجلس این کنوانسیون را تصویب کرد. بسیار متأثر شدم که عده ای شب گذشته در فضای مجازی به ریاست محترم مجلس توهین کردند، این موضوع شیمیایی و مسموم کردن فضاست.

او تصریح کرد: اگر سلاح شیمیایی را خودمان در زمین خودمان بیندازیم همان اثر را دارد و دیگر نیازی به دشمن نیست. باید مراقب باشیم. اگر کسی در لباس خودی این چارچوب را پیش می برد و نفاق می اندازد، بی معنی است و باید جلوی او ایستاد.

وزیر ارتباطات در پایان عنوان کرد: باید مراقب باشیم که سلاح ناامید کردن مردم فقط در دست دشمن نیست. افراد خودی هم می توانند با تفرقه افکنی فضا را مسموم کنند، باید به سوی همدلی و همبستگی پیش برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز