نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

تکلیف ۹ صیاد بازداشت شده در بوشهر شنبه مشخص می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۳:۳۶
کد خبر: ۷۶۳۰۸۴
تکلیف ۹ صیاد بازداشت شده در بوشهر شنبه مشخص می‌شود
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده وزارت امور خارجه کشورمان با مقامات اماراتی دیداری داشتند که شنبه هفته آینده نتیجه نهایی اعلام می شود.

«عبدالحمید خدری»، نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در خصوص وضعیت 9 صیاد بازداشت شده توسط گارد امارات گفت: پیگیری های لازم را با سازمان شیلات و وزرات امور خارجه انجام دادیم. مقرر شد نماینده ایران با طرف اماراتی دیدار داشته باشد.

او با بیان اینکه 1 نفر از 9 صیاد کشورمان در درگیری کشته شده است، افزود: نماینده وزارت امور خارجه کشورمان با مقامات اماراتی  دیداری داشتند که شنبه هفته آینده  نتیجه نهایی اعلام می شود.

 نماینده مردم بوشهر درخصوص نحوه سوختگیری صیادان گفت: تا زمانی که در آب های داخلی هستند سوخت را باقیمت داخلی کشور خود و وقتی مرز را رد کردند، با تعرفه بین المللی محاسبه می شود.

خدری گفت: بحث شناورهای صفاری ساماندهی شده و درخصوص تجارت برای تامین سوخت شان با مشکلی مواجه نخواهند شد.

گفتنی است، یک فروند‌‌‌‌ لنج صیاد‌‌‌‌ی به شماره ۷۷۵۵ از اسکله جلالی بوشهر ۱۰ شهریور خروج می ‌کند‌‌‌‌ و ۱۴ شهریور پلیس مرزی امارات با سرنشینان آن د‌‌‌‌رگیر می ‌شود‌‌‌‌ که این د‌‌‌‌رگیری یک قربانی و د‌‌‌‌و زخمی به جا گذاشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز