سفیر کشورمان از مدرسه سفارت در ایروان بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۴:۳۶:۲۱
کد خبر: ۷۷۱۲۹۰
سفیر کشورمان از مدرسه سفارت در ایروان بازدید کرد
سفیر کشورمان در ارمنستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مجتمع آموزشی شهید فهمیده ایروان (مدرسه سفارت) امروز از این مرکز بازدید کرده و با مدیر، معلمان، کادر آموزشی و به ویژه دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید کاظم سجادی در این بازدید با تاکید بر این‌که آموزش و پرورش لازم و ملزوم یکدیگر هستند، از دانش‌آموزان درخواست کرد با ادبیات، تاریخ و فرهنگ ایرانی - اسلامی انس بگیرند و همواره به یادگیری اشعار شعرای بزرگ ایرانی توجه داشته باشند .

وی همچنین به دانش آموزان توصیه کرد که مسیر زندگی خود را با دقت و مشاوره گرفتن از والدین، مشاورین مجرب و معلمان دلسوز انتخاب کنند و با پشتکار و اعتماد به نفس برای رسیدن به هدف خود در زندگی تلاش و کوشش کنند.

سفیر کشورمان در ایروان همچنین در جلسه اختصاصی با معلمان این مجتمع آموزشی با تاکید بر اینکه والدین دانش آموزان گرانبهاترین و عزیزترین ثمره زندگی خود را که همان فرزندان‌شان هستند در اختیار معلمان قرار می‌دهند، از آنان خواست بهترین ساعات خود را صرف آموزش و یادگیری آینده‌سازان ایرانی قرار دهند و با استعدادیابی دانش آموزان از طریق آخرین متد و روش علمی آنان را هدایت کنند.

در جریان این بازدید، بلالی مدیر مجتمع آموزشی شهید فهمیده و تعدادی از کادر آموزشی با قدردانی از تلاش‌ها و پشتکار سفیر کشورمان در ایروان در حل مشکلات این مجتمع آموزشی، این پشتیبانی را مایه دلگرمی اعضای مدرسه دانست و خواستار تداوم این حمایت‌ها شد

 

نظر شما