سفیر برزیل:

از توسعه همکاری با تهران استقبال می کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۸:۲۷
کد خبر: ۷۷۳۲۷۰
از توسعه همکاری با تهران استقبال می کنیم
سفیر برزیل در تهران نقش جمهوری اسلامی در ایجاد صلح و ثبات منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت که کشورش از توسعه همکاری ها با تهران استقبال می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «آزاره دو» روز سه شنبه در دیدار با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی با برشمردن زمینه های همکاری برزیل و ایران در عرصه روابط دو جانبه بر نقش مثبت جمهوری اسلامی در ایجاد صلح و ثبات در منطقه تأکید کرد.
وی همچنین توسعه همکاری های پارلمانی و دیدار قریب الوقوع گروه دوستی پارلمانی برزیل و تهران را حائز اهمیت خواند.

**بسترهای مناسبی در بخش های مختلف میان دو کشور وجود دارد
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل مجلس نیز در این دیدار با استقبال از سفر رئیس گروه دوستی پارلمانی برزیل به تهران، ضمن تأکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی و توسعه گسترش روابط فی مابین در سایر عرصه ها گفت: مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با پارلمان برزیل استقبال می کند.
وی در همین زمینه بر نقش مناسبات پارلمانی در ایجاد شناخت و درک مواضع متقابل نسبت به رویدادها و تحولات جهانی تأکید کرد و افزود: همکاری های‌ پارلمانی، پشتوانه مهمی برای توسعه روابط دوستانه دو کشور است و مجلس شورای اسلامی بر حمایت و ارتقای سطح مناسبات دو کشور اهمیت خاصی قائل است.
امیرعبداللهیان تقویت مراودات مجلس شورای اسلامی و پارلمان برزیل را زمینه ساز تعامل و همکاری در سطوح مختلف اقتصادی، تجاری و فرهنگی بیان کرد.
دستیار ویژه رئیس مجلس اظهار داشت: توان حفظ تحریم ها از جانب آمریکا وجود ندارد و اقدامات تحریمی رئیس جمهوری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، مسأله جدیدی نیست.
امیرعبداللهیان همچنین افزود: بسترهای مناسبی در بخش های مختلف میان دو کشور وجود دارد که باید از آن در راستای ارتقاء سطح همکاری ها و منافع دو ملت بهره برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز