با صدور بیانیه‌ای مطرح شد؛

واکنش بسیج سازمان انرژی اتمی به قرارگرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا

۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۱:۲۱
کد خبر: ۷۷۳۴۰۱
واکنش بسیج سازمان انرژی اتمی به قرارگرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا
بسیج سازمان انرژی اتمی در پاسخ به قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا، با صدور بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازمان انرژی اتمی ایران، در این بیانیه آمده است: دولت متخاصم آمریکا در پی عهد شکنی های مکرر خود، اخیراً تعدادی از نهادها، شرکت ها، بانک های ایرانی و شخصیت های حقیقی و حقوقی سازمان انرژی اتمی ایران از جمله مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران را که متشکل از همکاران خدوم صنعت هسته‌ای کشور می باشد، در لیست تحریم‌های یک جانبه خود قرار داده و سیاست‌های خصمانه خود را بیش از پیش برای جهانیان به ویژه ملت ایران آشکار ساخت.

بسیج سازمان انرژی اتمی افزود: آمریکای جنایتکار با سیاست‌های خبیثانه خود اثبات نمود که نه تنها کلیت نظام بلکه مردم ایران را هدف گرفته است. باید دانست که این تحریم ها تاثیری بر قدرت اراده و استقامت مردم نداشته و نخواهد گذاشت، اما هدف آنها از برقراری تحریم ها ایجاد جنگ روانی بر علیه افکار عمومی و التهاب در درون کشور می باشد تا با استفاده از اهرم فشار اقتصادی بر ملت ایران هدف های شوم و پلید خود را اجرایی کنند. لیکن این وعده خداوند حتمی است که مکر حیله گران شکست خورده و پیروزی با صابران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بسیجیان سازمان انرژی اتمی ایران اعلام می داریم که بیش از پیش نسبت به اهداف و آرمانهای انقلاب وفادار بوده و خواستار پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران بر علیه این دولت جنایتکار هستیم و با تلاش مضاعف در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در این تحریم‌ها فائق آمده و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه 'آینده برای ملت ایران بسیار روشن است.' جامه عمل می پوشانیم.

بسیج سازمان انرژی اتمی در بیانیه خود می افزاید: دولتمردان آمریکایی و مولود نامشروع آنها اسرائیل غاصب خوب می‌دانند که سپاه و بسیج مانعی استوار و محکم در برابر زیاده‌خواهی وسوسه طلبی های آنها در ایران و منطقه غرب آسیا هستند، لذا دشمنی و بغض آن ها بر علیه فرزندان برومند و جان برکفان بسیجی، نتیجه طبیعی این ایستادگی می باشد.

در این بیانیه تاکید شده است: آمریکا گمان می‌کند که با قرار دادن مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی در لیست تحریم، می‌تواند از رشد و بالندگی و تاثیرگذاری این نهاد برگرفته از انقلاب جلوگیری کند، ولی زهی خیال باطل چرا که این مدعیان دروغین حقوق بشر هنوز نتوانسته اند درک کنندکه بسیج سازمان انرژی اتمی ایران یک نهاد مردمی و متشکل از عموم همکاران این سازمان افتخار آفرین است که با پشتوانه معنوی و راهبردی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) با تکیه بر ستون محکم اعتماد و اطمینان مردم ایران اسلامی و ظرفیت نیروی متخصص و متعهد داخلی به راه خویش ادامه خواهد داد.

در این بیانیه آمده است: بسیج سازمان انرژی اتمی ایران ضمن اعلام حمایت از فعالیت های صلح جویانه و افتخارآفرین تلاشگران عرصه انرژی اتمی هسته ای کشور آمادگی خود را جهت پشتیبانی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای اعلام می دارد.

نظر شما