نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی:

پیشنهادات کمیسیون اقتصادی توسط پورابراهیمی در جلسه سران قوا مطرح می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۵:۱۸:۴۶
کد خبر: ۷۹۵۴۰۳
پیشنهادات کمیسیون اقتصادی توسط پورابراهیمی در جلسه سران قوا مطرح می‌شود
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که جلسه سران سه قوا تشکیل می‌شود رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون بودجه نیز شرکت و ما طرح هایمان را به آقای پورابراهیمی ارائه می دهیم و آن ها در جلسه مطرح و بررسی می‌کنند.

«معصومه آقاپور»، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص تشکیل جلسات ضد تحریم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا مطرح کرد: زمانی که جلسه سران سه قوا تشکیل می شود رئیس کمیسیون اقتصادی و بودجه نیز شرکت می کنند. ما طرح هایمان را به آقای پورابراهیمی ارائه می دهیم و ایشان در جلسه مطرح و بررسی می کنند.

وی افزود: در طول هفته هر زمانی که فرصت باشد و یا اگر جلسه کمیسیون داشته باشیم هرکدام که موضوعی داشته باشیم به آقای پورابراهیمی تحویل می دهیم و ایشان با مرکز پژوهش ها هماهنگ می‌کنند و مواردی که لازم باشد در جلسه سران سه قوا مطرح می شود.

آقاپور با اشاره به محوریت این جلسات بیان کرد: مواردی مانند کنترل ارز و نظارت بر آن، تزریق آن در بازار، کمک به بخش خصوصی، پیشنهادهایی که به گمرک و وزارت صنعت و معدن داده می شود و...محوریت این جلسات هستند. ما نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا از بحران اقتصادی خارج شویم.

وی اضافه کرد: این جلسات هفته ای یک بار و اکثرا روز شنبه برگزار می شود.

نظر شما