رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

اعتبار دور دوم سفر دولت به استان بیشتر از دور اول است

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۸:۴۳
کد خبر: ۷۹۹۶۵۵
اعتبار دور دوم سفر دولت به استان بیشتر از دور اول است
رئیس دفتر رییس جمهور با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گلستان از نقش محوری آیت الله نورمفیدی در ایجاد وحدت و همدلی در استان قدردانی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهور، در این دیدار گفت: نقش ولی فقیه در این استان نقش پدری است و به این دلیل شاهد وحدت و همدلی خوبی در این استان هستیم. 

وی با تاکید بر اینکه انسجام کشور در سایه همدلی و وحدت محقق می شود بیان داشت: چیزی که دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کرده و مشگل گشاست وحدت میان مردم است. هر جا دعوا و فضای اختلاف نباشد همه دنبال کار و تولید می روند و دولت نیز در این فضا وظیفه خود می داند تا به ماموریت هایی محوله رسیدگی بیشتری کند. 

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه به سفر اول هیئت دولت به استان گلستان و طرح های مصوب آن اشاره کرد و گفت: در دور اول سفر دولت به استان ۶۶۰ میلیارد تومان پروزه به تصویب رسید که بخش مهمی از این طرح ها با فصای پدرانه موجود و تلاش مسولان استان بسیاری از این طرح ها اجرا شده است. 

وی ادامه داد: برای اجرای طرح های باقی مانده ۲۰ درصد بیشتری از منابعی که دولت در سفر دور اول به استان وعده کرده بود اختصاص داده شده است تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این طرح ها باشیم. 

رییس دفتر رییس جمهور به اعتبارات پیش بینی شده برای دور دوم سفر دولت به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر بسیار بیشتر از اعتبارات سفر قبل به استان اختصاص داده خواهد شد. اولویت ها و نیازهای مردم و استان در یک ماه گذشته شناسایی و برای تحقق این انتظارات تلاش می شود. 

واعظی یادآور شد: اعتباراتی که در سفر دولت به استان اختصاص داده می شود اضافه بر اعتبار و بودجه ای است که وزارتخانه ها و دستگاه ها به استان اختصاص داده اند. 

آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گلستان نیز در این دیدار با استقبال از سفر هییت دولت به استان ابراز امیدواری کرد این سفر آثار و برکات خوبی برای استان داشته باشد. 

وی با قدردانی از تلاش های مسولان برای تدوین مصوبات جدید برای استان افزود: لازم می دانم از زحمات مسولان استان که تدارک این سفر را دیده اند قدردانی کنم.

مناف هاشمی استاندار گلستان نیز در این نشست با تشریح وضعیت استان از آمادگی مردم استان گلستان برای استقبال از کاروان تدبیر و امید خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز