تجلیل دریادار سیاری از خانواده فداکار ارتشی

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۱:۲۰
کد خبر: ۸۰۵۲۲۳
تجلیل دریادار سیاری از خانواده فداکار ارتشی
رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش از ایثار و از خودگذشتگی یک خانواده ارتشی که اهدای اعضای بدن فرزندشان جان چندین بیمار نیازمند را نجات داد، تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری»، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش، به همراه امیر سرتیپ «رضا خرم‌طوسی» مشاور عالی فرمانده کل ارتش با حضور در منزل ناخدا یکم بازنشسته «حمید مؤذن جامی» که اهدای اعضای بدن فرزندش جان چند بیمار نیازمند را نجات داد، ضمن عرض تسلیت به خانواده وی، از این اقدام ارزشمند، نوع‌دوستانه و شایسته این خانواده تجلیل کرد.

وی افزود: دریافت کارت اهدای عضو توسط مرحوم «امیر مهرداد مؤذن جامی» در عنفوان جوانی، نشان از روح بلند و ایثارگرانه وی بوده است.

امیر سیاری ادامه داد: خانواده‌های بزرگ ارتش، در طول سالیان گذشته با صبوری و از خودگذشتگی مثال‌زدنی، الگو‌های ماندگاری برای تمامی اقشار جامعه بوده‌اند و هم‌پای کارکنان غیور ارتش در همه صحنه‌های الهی نشان دادند که تفکر ایثارگری و از خودگذشتگی در شریان زندگی آنان جاری است.

وی ضمن یادآوری خدمات ارزشمند ناخدا یکم مؤذن در طول دوران خدمت خود گفت: هنرمندی‌های ناخدا مؤذن در برنامه‌های مختلف ارتش به ویژه مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه‌های افسری در حضور فرماندهی معظم کل قوا، بار‌ها تحسین شده و خوشنودی معظم‌له را به همراه داشته است.

بنا بر این گزارش، برخی اعضای بدن امیر مهرداد مؤذن جامی که دچار مرگ مغزی شده بود، صبح دیروز به بیماران نیازمند اهدا شد.

نظر شما