با صدور بیانیه‌ای؛

حزب وحدت و همکاری ملی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۹:۴۰
کد خبر: ۸۱۰۶۰۴
حزب وحدت و همکاری ملی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد
حزب وحدت و همکاری ملی با صدور بیانیه ای در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال دعوت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حزب وحدت و همکاری ملی با صدور بیانیه ای در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

ماه بهمن به ویژه ایام دهه مبارک فجر از ۲۲ بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف و انقلاب انقلابی ایران اسلامی است نه تنها در تاریخ کشور ما مانده باشد بلکه به عنوان نقطه تحول ساز در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید که امروز آثار آن پس از ۴۰ سال در قالب آزادی خواهی، مقاومت در برابر ظلم و استکبار در منطقه مشاهده می‌شود.

۲۲ بهمن سالروز تجلی مظهر پیروزی پیروزی سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که استقلال طلبی و رهایی از وابستگی، ظلم، استبداد و تحقق مردم سالاری دینی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند و با تأسیس نظام جمهوری اسلامی، استقلال، آزادی و مردمسالاری دینی را برای مردم به ارمغان آوردند.

۲۲ بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیشی ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی خلق کرد.

ملت انقلابی و هوشیار ایران امسال در شرایط چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرد که کشور عزیز ایران با تهدیدات دشمنان دیرینه انقلاب و تحریم و جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی روبرو است.

ملت انقلابی و بابصیرت ایران امسال همچون سنوات گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم آرمان های شهدا و حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و شعارهای محوری خود یعنی وحدت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید خواهد کرد و وحدت و همبستگی و مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی و اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب خواهد کشید.

حزب وحدت و همکاری ملی با عرض تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن ۴۹ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و یکمین بهار انقلاب، آمادگی اعضای شورا برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام با مردم شریف ایران اسلامی اعلام می کند و از مردم هوشیار و آزاداندیش و فداکار ایران دعوت می‌کنند امسال همچون سنوات گذشته در این راهپیمایی به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت و اقتدار و همکاری ملی شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز