#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

نیلی: استانداردهای دوگانه غرب را همه دنیا قبول دارند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۰:۰۶:۲۴
کد خبر: ۸۱۱۰۴۷
نیلی: استانداردهای دوگانه غرب را همه دنیا قبول دارند
رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یک کودک شش ساله شیعه، در عربستان در روز روشن سر بریده می شود و مدعیان حقوق بشر سکوت می‌کنند، گفت: این یک جنایت بزرگ است و استانداردهای دوگانه غرب را همه دنیا قبول دارند که خون بعضی ها رنگین تر از بقیه است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «محمود نیلی احمدآبادی»، رئیس دانشگاه تهران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بودند که نخواهند گذاشت مردم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنند، اما امروز مردم مشغول گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی خودشان هستند، اظهار کرد: این حرفها فقط ادعا است، پایه های انقلاب بسیار قوی تر از این صحبت هایی است که مطرح می کنند. من تازه مسیر راهپیمایی را شروع کردم اما خوشبختانه حضور پرشکوه مردم در همان ساعات اولیه مشهود بود.

وی ادامه داد: حضور مردم تنها در راهپیمایی مشهود نیست بلکه در سایر ارکان هم پشتوانه نظام بوده‌اند.

نیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یک کودک شش ساله شیعه، در عربستان در روز روشن سر بریده می شود و مدعیان حقوق بشر سکوت می‌کنند، گفت: این یک جنایت بزرگ است و استانداردهای دوگانه غرب را همه دنیا قبول دارند که خون بعضی ها رنگین تر از بقیه است.

نیلی در پایان بیان کرد: باید با اطلاع رسانی و حضور جدی تر در مجامع بین المللی و نشان دادن جنایت های مدعیان حقوق بشر این استانداردهای دوگانه را به استاندارد واقعی نزدیک کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز