#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

امیر نصیرزاده: من قبول ندارم که جوانان دین گریز شده‌اند

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۵۶:۴۳
کد خبر: ۸۱۱۱۶۲
امیر نصیرزاده: من قبول ندارم که جوانان دین گریز شده‌اند
فرمانده نیروی هوایی ارتش در پاسخ به این سوال که علت دین گریزی جوانان را در چه می بینید، گفت: من قبول ندارم که جوانان دین گریز شده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده»، فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همت و تلاش مردم در پشتیبانی از انقلاب یکی از بزرگترین دستاوردها بود. بزرگترین سلاح ما در مقابل دشمن حمایت مردم است.

وی افزود: نمی دانم چگونه می توان برای این حجم حمایت مردم شکر به جا آورد. یکی از  باشکوه ترین نمایش های مردمی را امروز در خیابان دیدم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پاسخ به این سوال که پاشنه آشیل انقلاب طی این سال ها چه بوده است، گفت: خوشبختانه طی این سال ها ضربه ای نخوردیم و همیشه بر دشمن پیروز شدیم اما اگر ضعفی هم بوده شاید از عدم وحدت بوده است.

وی در واکنش به ادعای ترامپ و دوستانش درخصوص اینکه انقلاب ۴۰ سالگی خود را نمی بیند، گفت: این ارزوی خود را به گور خواهند برد و این نمایش مردم همین را نشان می دهد. هیچ گاه توان ندارند کوچکترین ضربه ای به انقلاب بزنند.

سردار نصیرزاده در پاسخ به این سوال که علت دین گریزی جوانان را در چه می بینید، گفت: من قبول ندارم که جوانان دین گریز شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز