عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

مردم از نمایندگان، کار می‌خواهند/ باید تیم جدید با تفکر جهادی روی کار بیاید

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۵:۴۹:۴۶
کد خبر: ۸۲۶۶۲۱
مردم از نمایندگان، کار می‌خواهند/ باید تیم جدید با تفکر جهادی روی کار بیاید
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: باید تیم جدید با تفکر جهادی روی کار بیاید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «امیر خجسته»، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درخصوص اتفاقات سال ۹۷ سخن گفت. متن مصاحبه به شرح زیر است: 

مهمترین اتفاقات سیاسی سال ۹۷ از نظر شما چیست؟ 

حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود. حضور مردم نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشت. یکی دیگر از اتفاقات رها شدن بازار بود که ربطی به تحریم‌های آمریکا نداشت و مردم را آزرده کرد. 

انتخابات سال ۹۸ مجلس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ 

مردم جناح، کار را دوست دارند و باید مجلس به  دست کسانی بیفتد که کار می‌کنند. مردم نه چپ می‌خواهند نه راست و نه اعتدالی. مردم جناحی که لج نکند و تسویه حساب نکند، می‌خواهند. مردم زیر بار فشار اقتصادی زجر می‌کشند و همه سکوت کرده‌اند. در جبهه اقتصادی باید تیم جدیدی با تفکر جهادی، روی کار بیاید حتی اگر این جناح‌ها حذف شوند. 

پیام نوروزی 

من از مردمی که تاریخ هیچ‌گاه همانند آنها به خود ندیده صمیمانه تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت، سربلندی و پیروزی برای آنها دارم. برای مردمی که در این ۴۰ سال ایستادند، آرزوی تندرستی دارم. از خداوند می‌خواهم به این مردم توفیقی بدهد تا در آسایش و رفاه زندگی کنند. هر کسی که مردم را در معیشت اذیت می‌کند، امیدوارم نابود شود. مردم را نباید آزرده‌خاطر کنیم و ما به این مردم عشق بورزیم. من امروز مقابل این زیاده‌خواهی‌ها ایستاده‌ام و در این راه آبرویم را گذاشتم. امیدوارم مردم سربلند و پیروز باشند.

نظر شما