به منظور بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به سیل زدگان؛

نماینده رهبر انقلاب دقایقی پیش وارد استان خوزستان شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۵:۱۲
کد خبر: ۸۳۴۳۳۷
نماینده رهبر انقلاب دقایقی پیش وارد استان خوزستان شد
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان روز دوشنبه 26 فروردین و دقائقی قبل وارد این استان شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی پس از ورود به فرودگاه اهواز در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما هدف از این سفر را ابلاغ سلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به سیل زدگان، بازدید از روند امدادرسانی و ارائه خدمات به آنها و همچنین دلجویی و ابراز همدردی با مردم شریف خوزستان عنوان کرد و گفت: از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور تا کنون تلاش و اهتمام مسئولین همپای همدردی مردم با سیل زدگان برای رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه و فعالیت در جهت کاهش رنج و درد مردم شکل گرفته است.

نماینده رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیز با حضور به موقع و موثر خود همواره در کنار سیل‌زدگان بوده و به ارائه خدمات امدادی می پردازند افزود: این تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر آنان قابل تقدیر و ستایش است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با قدردانی از همه تلاش گران و نیروهای امدادرسان مستقر در استان خوزستان، فعالیت های خیرخواهانه‌ هموطنان نوع دوست را نیز مورد تقدیر قرار داد و افزود: کمک به مردم گرفتار در سیل این استان که در ۸ سال دفاع مقدس مورد هجوم شدید دشمن قرار گرفته و سنگر اصلی دفاع از کیان این مرز و بوم بودند، افتخار و یک فریضه برای مردم و مسئولین است.

وی به گستردگی حادثه و خسارات وارده به سیل زدگان اشاره و تصریح کرد: همدلی و همیاری مردم و مسئولین می تواند در تسریع روند بازگشت زندگی سیل زدگان به شرایط عادی بسیار موثر باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب و هیات همراه سپس در اولین برنامه سفر خود به خوزستان، به محل انبارهای امدادی و جمع آوری کمک های مردمی عزیمت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی پیش از این نیز روز دوشنبه 22 فروردین ماه به منظور بازدید از مناطق سیل زده، به استان لرستان سفر کرد.

در سفر به استان خوزستان، ذاکری معاون نظارت و امور شرعی، احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیر کل حوزه نمایندگی، حجت الاسلام و المسلمین معزی را همراهی می کنند.

نظر شما