پیام وزیر کشور به مناسبت فرارسیدن روز ارتش

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۸:۱۶
کد خبر: ۸۳۵۳۴۹
پیام وزیر کشور به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
وزیر کشور در پیامی نوشت: ارتش انقلابی در اقدامی جهادی در بحران سیل اخیر، بی اعتنا به مخاطرات و برای حفظ جان مردم بی قرارانه به آبهای خروشان سیلابها زدند و با تکیه بر منابع و داشته های بومی، قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پیام «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، به مناسبت فرارسیدن روز ارتش آمده است:

بسمه تعالی

ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سمبل اقتدار و عزت ایران اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان ملت پر عظمت ایران است. نقش آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسداشت ارزشهای متعالی مردم در مقاطع مختلف تاریخی بیانگر اوج بصیرت و ایمان راسخ و اعتقاد قلبی ارتشیان دلاور به قدرت لایزال الهی می باشد که در تمامی صحنه ها با تمام همت و توانمندی ضمن خط شکنی در خدمتگذاری صادقانه پیش قدم بوده اند. ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر رشادت و فداکاری و ایثار در دفاع از مرزهای جغرافیایی میهن اسلامی چه در دوره پر برکت دفاع مقدس و چه صیانت از قلمرو کشور، در سایر حوادث نیز همدلانه با حضور وحدت آفرین و امیدافزای خود نشان داد که برای دفاع از ملت هیچ حد و مرزی قائل نیست و در حراست از دستاوردهای ماندگار خیل عظیم شهدای گرانقدرش، عاشقانه پا در رکاب جانفشانی قرار داده و در دفاع و امداد و نجات هموطنانش مشتاقانه اوج می گیرد. حوادث چند سال اخیر از جمله حادثه زلزله کرمانشاه و وقوع سیل در برخی مناطق کشور صحنه های ایثارگرانه نیروی حماسه ساز نظامی کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که با تمام بضاعت و امکانات و تجهیزات به طور شبانه روزی مامن و پناهگاه مردم بودند. ارتش انقلابی در اقدامی جهادی در بحران سیل اخیر، بی اعتنا به مخاطرات و برای حفظ جان مردم بی قرارانه به آبهای خروشان سیلابها زدند و با تکیه بر منابع و داشته های بومی، قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند. در تقدیر و تشکر شهامت دلیرمردان ارتش در حضور دائمی در خط مقدم حوادث همان بس که عنایت حق تعالی به این نیروی مردمی و لبخند رضایت مردم توشه راهشان است. اینجانب ضمن تبریک روز ارتش به مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و  ارتشیاران رزمنده و جان برکف از نقش موثر تمامی نیروهای نظامی از جمله ارتش جمهوری اسلامی در همراهی و همکاری موثر و راهگشا در برقراری امنیت در کشور و همچنین مدیریت و کنترل بحران زلزله کرمانشاه و سیلاب اخیر کمال سپاس و تشکر داشته و از خداوند متعال برای همه سربازان جان نثار میهن اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی
 
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور
نظر شما