عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

واشنگتن هزینه جنگ نظامی با ایران را به خود تحمیل نمی‌کند/ ترامپ به دنبال تغییر در ساختار و محتوای برجام است

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۵:۰۰:۰۸
کد خبر: ۸۴۵۹۱۱
واشنگتن هزینه جنگ نظامی با ایران را به خود تحمیل نمی‌کند/ ترامپ به دنبال تغییر در ساختار و محتوای برجام است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که حضور ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس عملیاتی روانی است و نباید به عنوان پیش زمینه بروز درگیری نظامی بین ایران و آمریکا تلقی شود.

«علاءالدین بروجردی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره حضور ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی آمریکا همواره در قبال جمهوری اسلامی سیاست هویج و چماق را در پیش گرفته و امروز نیز این موضوع در طرح مساله مذاکره از جانب دونالد ترامپ و فرستادن ناوهای آمریکایی به خلیج فارس قابل مشاهده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حضور این ناوها در آب های خلیج فارس را نمی توان گام علمی امریکا برای ورود به فاز نظامی دانست.

واشنگتن هزینه جنگ نظامی با ایران را به خود تحمیل نمی کند

بروجردی با بیان این که اگر ترامپ قدرت حمله نظامی را در امریکای فعلی می دید، هرگز موضوع مذاکره را مطرح نمی کرد، گفت: به نظر می رسد ترامپ بیش از این که در شرایط تحلیل برای مذاکره یا حمله نظامی به ایران باشد به دنبال ژست ها و رفتارهای نمایشی برای دور بعدی ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: او سعی می کند با تغییر موضع مکرر از ادبیات جنگ طلبانه به گفت‌وگوهای مذاکره آمیز و بالعکس، آراء همه اقشار و گروه های فکری آمریکا را برای دور بعدی انتخابات از آن خود کند.

ترامپ به دنبال تغییر در برجام است

نماینده مردم بروجرد و اشتراین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ترامپ به دنبال تغییر ساختاری و محتوایی در برجام است، تصریح کرد: ترامپ سعی دارد یک برنامه چند بعدی را در مورد ایران پیش ببرد در حالیکه هر مسیری از جانی وی محکوم به شکست است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتارهای ترامپ در این مدت نشان داد که مجموعه او نه تنها قابل مذاکره نیست بلکه وارد فاز نظامی با ایران هم نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز