از ترس حملات احتمالی صورت گرفت

آماده باش اضطراری نیروهای آمریکایی در عراق

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۴:۱۳:۴۵
کد خبر: ۸۴۶۲۶۳
آماده باش اضطراری نیروهای آمریکایی در عراق
ائتلاف موسوم به «ضد داعش» به سرکردگی امریکا که از سال 2014 به صورت غیر قانونی درعراق و سوریه فعالیت دارد، بامداد چهارشنبه دربیانیه ای اعلام کرد: به دلیل تهدیدات قریب الوقوع ، نیروهای آمریکایی درعراق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از رویترز، درهمین حال ارتش آمریکا در این بیانیه اعلام کرد: اظهارات اخیر معاون فرمانده نیروهای ائتلاف ضد داعش (مبنی بر عدم تهدید نیروهای امریکایی از سوی نیروهای شبه نظامی مورد حمایت ایران تهدیدی نمی شوند) با تهدیدات جدی که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و هم پیمانان نسبت به نیروهای مورد حمایت تهران در اختیار دارند، مغایر است.
بیانیه ارتش آمریکا درحالی منتشر می شود که ژنرال «کریس جیکا» معاون برنامه ریزی راهبردی و اطلاعاتی فرمانده این ائتلاف ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی در وزارت دفاع آمریکا گفته بود: هیچ گونه افزایش تهدید آمیزی از سوی شبه نظامیان مورد حمایت ایران علیه نیروهای ائتلاف حاضردر عراق و سوریه وجود ندارد. 
جیکا اعلام کرده بود: ما از حضور این نیروها اگاهی کامل داریم و مراقب آنها هستیم، چرا که این محیطی است که ما در ان حضور داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز