فرمانده انتظامی سیرجان :

۳۵ قبضه سلاح جنگی در سیرجان کرمان کشف و ضبط شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۸:۰۸
کد خبر: ۸۴۷۱۵۶
۳۵ قبضه سلاح جنگی در سیرجان کرمان کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی، در یک واحد مسکونی 35 قبضه سلاح جنگی کلت با 300 فشنگ تیر کشف کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ «محمد رضا ایران نژاد»،  فرمانده انتظامی سیرجان، گفت: در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی همچنین از دستگیری 10 سارق هم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: با دستگیری این سارقان پرده از راز 27 فقره سرقت در سیرجان برداشته شد.

سرهنگ ایران نژاد اضافه کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان سیرجان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که ماموران با گشت زنی محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظی 10 نفر سارق را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی گفت: در بازجویی های اولیه سارقان به هشت فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت منزل ، 6 فقره سرقت اماکن خصوصی ، سه فقره اتومبیل و هشت فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان لوازم و وسایل جهت باز نمودن قفل، وسایل و قطعات داخل خودرو و تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد گفت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز