برای کاندیداتوری ریاست جمهوری؛

معاون اوباما با حملات تند به ترامپ آغاز کرد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۳۶:۳۱
کد خبر: ۸۴۸۶۴۹
معاون اوباما با حملات تند به ترامپ آغاز کرد
جو بایدن،نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا تبلیغات انتخاباتی خود را با حمله به ترامپ، رئیس جمهور این کشور آغاز کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز کرد.به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، جو بایدن در حالی تبلیغات خود را با حمله به دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور آغاز می کند که درخواست ها در حزب جمهوریخواه برای عزل ترامپ از ریاست جمهوری در پی تحقیقات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، افزایش پیدا کرده است. 

زینب ناجی گزارشگر المنار در گزارشی گفت: سردرگمی دولت ترامپ و سیاست های جنجال برانگیز آن به ابزار خوبی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. در حالی که چنددستگی داخلی در آمریکا از جمله ویژگی های برجسته دوران ریاست جمهوری ترامپ به شمار می رود، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا که در صدر فهرست نامزدهای دموکرات برای انتخابات آینده قرار دارد در اولین تجمع انتخاباتی خود در فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا از شعار ”وحدت“ استفاده کرد. وی در همین شهر متولد شده است و ترامپ موفق شد آراء اهالی آن را در انتخابات گذشته از آن خود کند. بایدن در این تجمع انتخاباتی به شدت از ترامپ انتقاد کرد و او را ”رئیس جمهور تفرقه افکن“ نامید. 
بایدن گفت: ”اگر مردم آمریکا رئیس جمهوری می خواهند که اختلافات و دودستگی ها را افزایش دهد، با مشتی آهنین و قلبی از سنگ حکومت کند، تنفر را گسترش دهد و مخالفان خود را شیطان جلوه دهد، به من نیاز ندارند چون ترامپ را دارند. من برای ارائه شیوه ای کاملا متفاوت به دموکرات ها، جمهوریخواهان و افراد مستقل قدم در انتخابات گذاشته ام. به رئیس جمهوری نیاز داریم که به دنبال اجرای تغییرات واقعی برای کودکان ما باشد. مهمترین چیزی که به آن نیاز داریم شکست دادن ترامپ است.“ 
در ادامه گزارش آمده است: تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا در حالی آغاز می شود که تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا همچنان ادامه دارد و هر چند پیش از این دموکرات ها در این خصوص به ترامپ حمله می کردند، اکنون این حملات به وی به سبب این موضوع از دایره حزب دموکرات فراتر رفته و به حزب جمهوریخواه نیز کشیده شده است. بر همین اساس جاستین آماش نماینده جمهوریخواه از ایالت میشیگان با موضعگیری خود (علیه ترامپ) همه دموکرات ها را پشت سرگذاشت و خواستار برکناری ترامپ شد و ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا را به فریب عمدی مردم آمریکا درباره مضمون گزارش رابرت مولر مسئول پرونده تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا متهم کرد.

نظر شما