معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور خبر داد؛

۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵:۱۸
کد خبر: ۸۴۹۴۷۹
۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: سال گذشته دولت طرح رونق تولید، بازسازی و نوسازی را با رقمی بالغ بر 300 هزار میلیارد ریال در کشور آغاز کرد که تا کنون 37 هزار واحد تولیدی موفق به جذب 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بابک دین پرست»، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: هم اکنون کشورمان در شرایط تحریم قرار دارد و در این میان ستاد اقتصاد مقاومتی همانند ستاد جنگی است که اعضای آن می توانند به عنوان فرماندهان و مدیران این حوزه کمک شایانی به تولید و اشتغال کشور بکنند.

وی افزود: در میزان نرخ بیکاری از 31 استان کشور در سال گذشته 15 استان با افزایش و 15 استان دیگر با کاهش این نرخ مواجه بودند و استان قم نیز تغییری نداشت.

دین پرست بیان کرد: با فعالیت های انجام گرفته در استان زنجان به ویژه مشارکت بخش خصوصی نرخ بیکاری 8.5 درصد است که نسبت به میانگین کشور کمتر است.

وی گفت: میانگین شاخص نرخ مشارکت اقتصادی کشور نیز امسال نسبت به سال قبل 40.5 درصد است که نسبت به سال 96، چهار دهم درصد افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور اظهار کرد: در ارتباط با طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیش از 84 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز