علی ربیعی در هم اندیشی با تشکل های فرهنگیان:

ارتباطات اجتماعی دولت با طیف های مختلف گسترش می یابد

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۲:۰۱:۵۴
کد خبر: ۸۵۷۵۱۴
ارتباطات اجتماعی دولت با طیف های مختلف گسترش می یابد
هفته گذشته و در اثنای اطلاع رسانی درخصوص استعفای سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش بود که دکتر علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت وعده داد در اولین فرصت نشستی را با تشکل های فرهنگینان برگزار کند. این وعده روز چهارشنبه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش عملی شد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، اولین نشستِ هم اندیشی گفتگو محورِ علی ربیعی در کسوت دستیار اجتماعی رئیس جمهوری با تشکل های فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش که برخی از آنها از ریشه دار ترین تشکل های صنفی کشور محسوب می شوند با حضور سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و نمایندگان تشکل ها در فضایی صمیمی ملاحظات و نقطه نظرات خود را با دستیار رئیس جمهوری در میان گذاشتند. 

در این نشست که برخی از معاونین وزارت آموزش و پرورش و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور نیز حضور داشتند از هر تشکل دو نفر به مدت ده دقیقه مسایل مهم مرتبط با معیشت معلمان، جایگاه صنفی و شغلی، رتبه بندی، کتاب های درسی، وضعیت مدارس، دانش آموزان و .. را با دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری در میان گذاشتند. 

علی ربیعی پس از شنیدن سخنان نمایندگان تشکل های فرهنگیان آغاز سخن کرد و در همان ابتدا تاکید کرد که نشست های گفتگو محور از این پس بیشترخواهد شد و برنامه مدونی برای گسترش ارتباطات اجتماعی دولت با طیف ها و گروه ها و تشکل های مختلف دارد. دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری گفت: ۱۵ گروه گفت‌وگو تشکیل داده است که در حوزه‌های اجتماعی با دستگاه‌های دولتی به گفت و گو می‌پردازند و باید چنین گروهی به‌صورت منسجم در آموزش‌وپرورش نیز ایجاد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز