با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده؛

آیین فارغ التحصیلی خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۱:۲۵
کد خبر: ۸۵۷۷۳۵
آیین فارغ التحصیلی خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شد
آیین فارغ التحصیلی جمعی از خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول صبح امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان کشوری و لشکری در این پایگاه برگزار شد

به گزارش برنا، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این آئین گفت: خلبانان شکاری باید ویژگی‌هایی چون سلحشوری، ضریب هوشی بالا، شجاعت و عکس العمل مناسب داشته باشند و خود را برای امنیت مردم فدا کنند.

امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده با بیان اینکه خلبانان باید به اهمیت و ارزش کار خود واقف باشند، افزود: اهمیت این شغل باعث شده در شرایط حساس از پیشگامان باشند.

وی با تاکید بر لزوم تربیت نیروی انسانی باکیفیت در شرایط راهبردی کنونی اظهار داشت: آموزش و توسعه ساختار سازمانی کیفیت نیروی انسانی را بالا می‌برد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: زیربنای عمیق و اصیل دینی از دیگر ضروریاتی است که باید در خلبانان تقویت شود چرا که امروزه دشمن با ابزارهای بسیار پیشرفته به دنبال اختلال در افکار جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم فراگیری تاکتیک های آموزشی جدید توسط خلبانان گفت: خلبانان ابداعات و پیشنهادات خود را برای بهبود و ارتقای آموزش ها به نیروی هوایی ارائه دهند.

امیر سرتیپ نصیر زاده با بیان اینکه داشتن روحیه انقلابی و جهادی، مقاومت را در مقابله با مصائب و مشکلات افزایش می‌دهد، افزود: خلبانان باید همیشه آمادگی کامل را برای شرایط مختلف داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌ کارکنان پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهار داشت: نیروی هوایی باید در تراز جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این آئین گفت: دین مداری یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی بویژه نیروی هوایی است.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد افزود: دشمن در دوران جنگ تحمیلی موشک‌های زیادی بر سر ملت ایران به ویژه دزفول فرو ریخت در حالی که امام راحل فرمودند «هرگز نباید مقابله به مثل کرد و مردم بیگناه را هدف قرار داد بلکه فقط باید تأسیسات نظامی هدف قرار داده شوند».

وی افزود: در جنگ تحمیلی هرجا خلائی وجود داشته خلبانان ورود کردند و پوشش دادند.

گفتنی است، جشن فارغ التحصیلی خلبانان همواره پس از از فارغ التحصیلی از دانشگاه و دیدن آموزش های عملی و توانایی پرواز بدون کمک استاد خلبان برای آنها برگزار می شود

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز