نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد؛

چگونگی و ابعاد حادثه نفتکش ها در دریای عمان درحال بررسی است

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۰:۳۵
کد خبر: ۸۵۷۷۷۷
چگونگی و ابعاد حادثه نفتکش ها در دریای عمان درحال بررسی است
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با اعلام اعزام به موقع تیم های امداد و نجات به محل حادثه، اعلام کرد: چگونگی و ابعاد حادثه نفتکش ها در دریای عمان درحال بررسی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پس از اعلام مرکز تجسس و نجات استان هرمزگان با نیروی دریایی ارتش و درخواست این مرکز مبنی بر امدادرسانی به شناورهای حادثه دیده در دریای عمان، منطقه یکم این نیرو با دریافت اخبار تکمیلی و موقعیت تقریبی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات گشت و شناسایی هوایی، موقعیت شناورهای حادثه دیده را دریافت تیم‌های امداد هوایی و دریایی را به محل حادثه اعزام کرد.

با توجه به فاصله شناورها از ساحل ایران، یک شناور غیر ایرانی نزدیک به محل حادثه قبل از سایر نیروهای امدادی در محل حضور یافته و پس از دریافت خدمه شناور اول، آنها را به کشتی‌های امداد و نجات ایرانی تحویل داد که ملیت آنها در حال بررسی است.

چگونگی حادثه و ابعاد آن توسط مراجع ذیصلاح در حال بررسی است اما اخبار غیرموثق حاکی از وقوع حریق روی عرشه شناورها داشته و ظاهراً هردو شناور حامل میعانات گازی بوده‌اند.

نیروی دریایی ارتش، همواره نهایت تلاش خود را برای امداد بشردوستانه فارغ از ملیت نفرات مستقر در شناورها و مالکیت شناورها و محموله به کار خواهد بست.

نظر شما