نماینده مردم لنگرود در مجلس:

کنترل ویزا و پاسپورت، مسئله امنیتی است و دغدغه‌ای در این باره نداریم

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۷:۲۰
کد خبر: ۸۶۰۶۵۴
کنترل ویزا و پاسپورت، مسئله امنیتی است و دغدغه‌ای در این باره نداریم
نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به حذف مهر و برچسب ویزا گفت: کنترل ویزا و پاسپورت مسئله امنیتی است، ما از این بابت نگرانی ها را برطرف کردیم؛ بنابراین مشکلی برای امنیت کشور ایجاد نخواهد شد.

«مهرداد بائوج لاهوتی»، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، درباره اهمیت حذف مهر و برچسب ویزا از پاسپورت افرادی که به ایران سفر می‌کنند، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: همه جای دنیا، رفت‌وآمد گردشگران را تسهیل می‌کنند. حذف ویزا از پاسپورت گردشگران باتوجه به شرایط و محدویت‌ها از جمله تحریم‌ها و تبلیغات منفی که علیه ایران در سراسر دنیا شده، می‌تواند گامی مثبت در جذب صنعت توریست باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: باید رفت و آمد و شرایط به گونه‌ای تنظیم شود که محیط برای ورود گردشگران مهیا شود.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت‌ها و تبلیغات منفی علیه ایران، باید فضای امن و بدون کوچکترین بروکراسی برای جذب مسافران و گردشگران ایجاد کنیم.

بائوج لاهوتی تصریح کرد: کنترل ویزا و پاسپورت مسئله امنیتی است، ما از این بابت نگرانی ها را برطرف کردیم؛ بنابراین مشکلی برای امنیت کشور ایجاد نخواهد شد.

وی در پایان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از جمله کشورهای برتر به لحاظ جاذبه‌های توریستی و گردشگری دنیاست و باید از این صنعت به بهترین نحو استفاده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز