واعظی در نشست با فعالان سیاسی استان خراسان شمالی:

انتخابات مهمی پیش رو داریم/ شعارهای انتخاباتی مختص زمان انتخابات است

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۴۵:۰۶
کد خبر: ۸۷۰۴۰۹
انتخابات مهمی پیش رو داریم/ شعارهای انتخاباتی مختص زمان انتخابات است
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تبلیغات و شعارهای انتخاباتی مختص زمان انتخابات است و بعد از پایان انتخابات همه باید دست به دست همه داده و برای ساختن کشور کار و تلاش کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، روز شنبه در دیدار با فعالان سیاسی استان خراسان شمالی، بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی در جامعه تأکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان ملت ایران با توطئه‌های مختلف و اعمال تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی و به راه انداختن جنگ تبلیغاتی و روانی به دنبال ضربه زدن به ملت و نظام هستند تنها با انسجام و وحدت و کنار گذاشتن اختلافات است که می‌توانیم در مقابل دشمنان بایستیم و آنها را مایوس کنیم.

واعظی با تأکید بر شعار دولت تدبیر و امید و داشتن عملکرد فراجناحی و پیگیری شعار اعتدال در برنامه‌های خود گفت: رئیس جمهور به دنبال تقویت این فرهنگ بودند که افراد باید بتوانند با دیدگاه‌های مختلف در کنار یکدیگر برای ساختن و توسعه و پیشرفت کشور کار کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فعالیت‌ها و تبلیغات و شعارهای انتخاباتی مختص زمان انتخابات است و بعد از پایان انتخابات همه باید دست به دست همه داده و برای ساختن کشور کار و تلاش کنند، گفت: امسال انتخابات مهمی پیش رو داریم و همه باید برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات تلاش کنیم.

واعظی تلاش همه جانبه به همراه کنار گذاشتن اختلاف نظرها و اختلاف دیدگاه‌ها برای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق اهداف نظام را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: برای آینده کشور، نظام و استان باید اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شود.

پیش از سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور ، تعدادی از فعالان سیاسی استان خراسان شمالی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص شرایط سیاسی و اجتماعی کشور مطرح کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز