سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به برنا :

۳۱حزب اصولگرا در جلسه جامعه روحانیت مبارز حضور داشتند/سناریوی انتخاباتی خود را با شورای وحدت در میان گذاشتیم/از پایداری ها دعوت شد اما نیامدند/احزاب اصولگرا اصرار کردند جامعه روحانیت محور باشد/در مورد حضور احمدی نژاد اطلاع خاصی ندارم!

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۵:۲۸
کد خبر: ۸۷۸۹۱۵
۳۱حزب اصولگرا در جلسه جامعه روحانیت مبارز حضور داشتند/سناریوی انتخاباتی خود را با شورای وحدت در میان گذاشتیم/از پایداری ها دعوت شد اما نیامدند/احزاب اصولگرا اصرار کردند جامعه روحانیت  محور باشد/در مورد حضور احمدی نژاد اطلاع خاصی ندارم!
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: 31حزب اصولگرا در جلسه جامعه روحانیت مبارز حضور داشتند و اصرار بسیاری داشتند که جامعه روحانیت ، محور باشد و میدان داری کند.

«غلامرضا مصباحی مقدم» سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  در نشست خبری با خبرنگاران، درباره مطرح شدن شاجا (شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب) و عدم تایید آن از سوی «مهدی چمران» نایب رئیس جمنا به خبرنگار سیاسی برنا گفت: این شورا تشکیل شده است و ما از هر گونه اقدام و حرکتی  که موجب گرد هم آمدن و بر هم افزایی نیروهای انقلابی و ارزشی باشد حمایت می کنیم. البته تأکید داریم که این گونه حرکت ها باید به یک ائتلاف بزرگ منتهی شود. اگر چنین اتفاقی بیفتد انتظار موفقیت در مجلس آتی وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام جریان اصولگرا از جامعه روحانیت مبارز درخواست کرده اند که برای انتخابات، ابتکار عمل را به دست گیرند؟ تصریح کرد: حدود 6 ماه قبل روحانیت مبارز جلسه ای برگزار کرد که  احزاب اصولگرا یعنی 31 حزب حضور پیدا کردند و دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز برای آنها، اساسنامه جدید جامعه روحانیت و توسعه تشکیلات را توضیح داد. دو جلسه این جلسات استمرار پیدا کرد و با تقاضای خود آن مجموعه این جلسات همواره تکرار شده است. محور این جلسات هم گفتگوی احزاب  اصولگرا و جامعه روحانیت برای وفاق حداکثری بوده است . طی دو نشست اخیر, این احزاب اصرار بسیاری داشتند که جامعه روحانیت مبارز محور باشد و میدان داری کند اما  جامعه روحانیت مبارز در این دوره بنا نداشت که محور باشد اما اصرار این مجموعه موجب شد که سناریویی را تعریف کردیم و آن سناریو را با شورای وحدت در میان گذاشتیم که اگر مطابق این سناریو به وحدت حداکثری دست پیدا کنند هم خواسته این مجموعه و همه خواسته جامعه روحانیت مبارز تامین می شود. اگر این اقدامات صورت گیرد، طبیعتا مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به اینکه آیا پایداری ها نیز در این جلسات حضور داشتند یا خیر؟ اظهار کرد: بنده خبری ندارم گویا از پایداری ها دعوت شده اما حضور پیدا نکردند.

وی در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات گفت: اطلاع خاصی ندارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز