نماینده مردم تهران در مجلس:

تایید صلاحیتم از سوی شورای نگهبان برایم مهم نیست/ هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفتم

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۴:۵۹:۰۳
کد خبر: ۹۰۹۰۴۱
تایید صلاحیتم از سوی شورای نگهبان برایم مهم نیست/ هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفتم
نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص «اظهاراتی مبنی بر رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان» گفت: هنوز هیچ صحبتی درباره دور بعد مجلس نکرده‌ام که می‌آیم یا نمی‌آیم؛ اینکه تائید صلاحیت بشوم یا نشوم، برایم مهم نیست.

«پروانه سلحشوری»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص «ابهامات به وجود آمده در آخرین نطق خود و احتمال کناره‌گیری وی از شرکت در انتخابات» گفت: نطق‌های سالیانه برای نماینده سال به سال اتفاق می‌افتد و ممکن است، دیگر نصیب نشود. اگر گفتم شاید آخرین نطقم باشد به این معنا بود که  شاید یک نطق 7دقیقه‌ای دیگر به من بیفتد شاید هم نه. 

او در خصوص «اظهاراتی مبنی بر رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان» بیان کرد: هنوز هیچ صحبتی درباره دور بعد مجلس نکرده‌ام که می‌آیم یا نمی‌آیم؛ اینکه تائید صلاحیت بشوم یا نشوم، برایم مهم نیست. 

سلحشوری در خصوص «ورود زنان به استادیوم آزادی» بیان کرد: اتفاق میمونی است. خیلی خوشحالم که تلاش‌های چند ساله زنان جواب داد و در این تلاش‌ها، همگام مردم بودم. بسیار خرسندم در دوره‌ای که در مجلس بودم، نتیجه تلاش‌هایمان را می‌بینم. 

او ادامه داد: آقای سلطانی‌فر از زمانی که روی کار آمدند، همراه بودند و تلاش خود را برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها بکار بردند. از وزارت کشور هم بسیار تشکر می‌کنم. امیدواریم همه با هم تجربه خوب و میمونی داشته باشیم که خانواده و زنان و مردان بتوانند از اوقات فراغت‌شان استفاده کنند.

نظر شما