فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آماده مقابله با تهدید دشمن در هر سطحی هستیم

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۷:۵۸
کد خبر: ۹۰۹۳۸۱
آماده مقابله با تهدید دشمن در هر سطحی هستیم
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش غیرمترقبه نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که یگان‌ها آزمون خوبی از نظر سرعت عمل و رسیدن به اهداف رزمایش داشته‌اند، گفت: برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، «امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در رزمایش غیر مترقبه نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال غرب کشور گفت: بعد از تغییر ساختار نیروی زمینی ارتش، یگان‌های این نیرو به واکنش سریع و متحرک هجومی تغییر ماهیت داده‌اند. لازم بود ارزیابی از این یگان‌ها به عمل آید تا میزان آمادگی، تحرک و سرعت یگان‌ها سنجیده شود.

وی با اشاره به ماموریت غیر مترقبه یگان‌های منطقه شمال غرب گفت: نیمه شب گذشته این ماموریت به یگان‌ها ابلاغ شد و آن‌ها بلافاصله وارد منطقه رزمایش شدند و برنامه‌های خوبی در حال اجرا است.

امیر سرلشکر موسوی درباره پیام این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش برای ملت بزرگ ایران پیام خوبی است که سربازان و فرزندان آنها برای اجرای ماموریت‌های خود برای مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمن، کاملا آماده هستند.

وی تاکید کرد: یگان‌های ارتش در اوج آمادگی قرار دارند و هرنوع ماموریتی که به آنها ابلاغ شود، در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام خواهند داد.

فرمانده کل ارتش افزود: پیام رزمایش برای دشمنان این است که اگر دارای محاسبات غلطی شوند، بدانند که فرزندان این آب و خاک آماده هستند در هر مکان و زمانی لازم باشد با قدرت هرچه تمام‌تر ایستادگی ‌کنند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی کار می‌کنیم، خاطرنشان کرد:  برای هر سطحی از تهدید که دشمن طراحی کرده باشد، آماده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

وی آمادگی یگان های ارتش را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما برای دفاع از آرمان‌های نظام، انقلاب، کشور و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی آمادگی کامل داریم.

امیر سر لشکر موسوی درباره ارزیابی این رزمایش غیر مترقبه گفت: یگان‌ها آزمون خوبی از نظر سرعت عمل و رسیدن به اهداف رزمایش داشته‌اند و نمره قبولی را کسب کرده‌اند. امیدواریم به آنچه ستاد کل نیروهای مسلح برای این رزمایش ترسیم کرده، دست پیدا کنیم.

نظر شما