رضا رحمانی خبر داد؛

ظرفیت‌های معدنی شهرستان خلخال فعال می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۸:۵۸
کد خبر: ۹۰۹۷۹۱
ظرفیت‌های معدنی شهرستان خلخال فعال می‌شود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از شرکت تازه احیا شده نئوپان خلخال گفت: بسیار خوشحالم که این واحد بعد از چندین سال تعطیلی امروز مجددا وارد چرخه تولید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رضا رحمانی افزود: شرکت نئوپان خلخال متاسفانه در گذشته به هر دلیلی به تعطیلی مطلق کشانده شده بود و فرصت های شغلی آن برای شهرستان خلخال به طور کامل از بین رفته بود در همین راستا وزارت صمت احیای این واحد را در دستور کار خود قرار داده و طی یک سال گذشته با پیگیری‌های مکرر خوشبختانه امروز شاهد بازگشایی دوباره آن هستیم.

وی ادامه داد: این اتفاق البته در سایه همراهی و همکاری همه مسئولان استان و شهرستان خلخال بوده و امروز خوش ترین خبر در خصوص نئوپان خلخال، بازگشت مجدد ۲۰۰ نفر به محل کار شان است.

رحمانی اعلام کرد: خوشبختانه طرح توسعه این واحد نیز با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر در حال انجام است که انشاءالله به زودی وارد مرحله تولید می شود.

وزیر صمت خاطر نشان کرد: ظرفیت های معدنی شهرستان خلخال نیز با نگاه ویژه ای در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است در این ماموریتی به ایمیدرو داده شده است تا با انجام مطالعات دقیق روی این حوزه در این شهرستان در دستور کار قرار دهد.

نظر شما