محمود واعظی:

زائرین اربعین حسینی نسبت به سال قبل سه برابر شده است/ اربعین افتخار بزرگی برای جهان اسلام است

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳:۲۸
کد خبر: ۹۰۹۸۰۲
زائرین اربعین حسینی نسبت به سال قبل سه برابر شده است/ اربعین افتخار بزرگی برای جهان اسلام است
محمود واعظی گفت: شمار زائرین اربعین حسینی نسبت به سال قبل سه برابر شده است و از روز گذشته تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شده و پیش بینی می شود این آمار امروز به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور روز پنجشنبه در بازدید مرز از مهران اظهار داشت: امکانات تمامی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات و خدمت به زائران بسیج شده و در این مسیر پرافتخار از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنیم.

واعظی با اشاره به بازدید خود از مرز مهران تاکید کرد: همه ارگان ها و مسئولان استان ایلام فعال و در حال خدمتگذاری به زائران هستند و با وجود حجم عظیم جمعیت و ترافیک در مقایسه با سال های قبل کمترین مشکلی در تردد مشاهده می شود و در گفت و گویی که با زائران داشتیم آنان از تردد و خدمات ارائه شده رضایت دارند.

رییس دفتر رییس جمهور تاکید کرد: مجموعه دولت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می داند و در این جهت از هیچ تلاش مضایقه نخواهد کرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه شمار زائرین نسبت به سال قبل سه برابر شده است و از روز گذشته تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شده و پیش بینی می شود این آمار امروز به ۲۰۰ هزار نفر برسد.

واعظی، اربعین را یک راهپیمایی بزرگ و یک اجتماع مذهبی ، دینی و سیاسی توصیف کرد و گفت: اربعین افتخار بزرگی برای جهان اسلام و نشان دهنده وحدت امت اسلامی است، بدون شک کلیه مسائل و مشکلات جهان اسلام با اتحاد و همدلی برطرف می شود.

وی افزود: خوشبختانه امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است و از دولت و مردم عراق به خاطر اجازه حضور زوار تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: اکنون خیل عظیم زائران از مرز بین المللی مهران تردد می کنند و همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان استان وجود دارد و همه مردم استان ایلام در خدمت زائران سراسر کشور هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز