حسن روحانی:

دولت خسته نیست/ حاضرم برای تامین منافع مردم قربانی شوم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۷:۴۷
کد خبر: ۹۱۱۷۵۶
دولت خسته نیست/ حاضرم برای تامین منافع مردم قربانی شوم
رییس جمهور بیان کرد: هر زمان اطمینان پیدا کنم که منافع ملت ایران در یک جمعی تأمین می شود و بار فشار از دوش مردم برداشته می شود و من باید قربانی شوم شخصا می پذیریم و انجام می دهم و هر جلسه ای که مشکلات ایران و مردم را برطرف کنم آماده هستم که برای منافع ملی و ملتم قربانی شوم و برایم افتخار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، رییس جمهور در پاسخ به این سوال که "امروز مردم می پرسند که آیا آقای روحانی تغییر کرده است ، یا رای مردم را فراموش کرده  یا اگر نتوانستید به همه وعده های خود عمل کنید به چه علت بوده است؟" گفت:  در انتخابات به مردم وعده های داده شد، آنچه به مردم گفتیم در قالب برنامه ای بود که ارایه کردیم و شرایط انتخابات در شرایط عالی برگزار شد.  در منطقه شرایط نسبی بود و داعش شکست های سنگینی را متحمل شده و برجام باعث ایجاد شرایط خوب در ایرانشد. بعد از اجرای برجام بالاترین رشد اقتصادی را در دنیا داشتیم و نشان داد که شرایط عالی است.

روحانی در ادامه بیان کرد: به مردم وعده دادم از طرف ایران ، برجام آسیب نبیند.  شرایط  اقتصادی را با کمک مردم پیش می بریم اما با شرایط جدیدی مواجه شدیم فکر نمی کردم عده ای افراد کم خرد حادثه بزرگی را در کشور به وجود آوردند و ضد انقلاب از آن استفاده  و بر آن موج سواری کند و چراغ سبزی به ترامپ شود که از برجام خارج شود. ایران دوران جنگ شاهد چنین تحریم هایی نبود، کار  دولت را باید با شرایط موجود منطبق کنیم.

رییس جمهور با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت:  زلزله کرمانشاه و سیل عظیم فروردین 98 را پیش بینی نمی کردیم فکر نمی کردیم که این شرایط و حوادث و مشکلات عظیم برای دولت و مردم فراهم شود. بعد از این حوادث دولت توانمندی خود را نشان داد و دولت نشان داد قادر است از سخت ترین بحران های اقتصادی در شرایط کوتاه خارج شود.  ظرف 5 روز از بحران ها خارج شدیم و این نشانه کارآمدی دولت است.

 

 

نظر شما