فرمانده نیروی‌هوایی ارتش:

مقابله با جنگ نرم، نیازمند فعالیت جهادی است

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۴۵۵۳
مقابله با جنگ نرم، نیازمند فعالیت جهادی است
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشرفت تهدیدات در حوزه جنگ نرم به حدی است که مقابله با آن نیازمند فعالیت خستگی‌ناپذیر و جهادی در نهاد عقیدتی سیاسی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نشست ارتقاء تعالی و معنویتی کارکنان پایور، وظیفه و خانواده ها با حضور سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان و مسئولان در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.
نصیرزاده در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: تصمیم راهبردی امام راحل(ره) در صدور فرمان تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش، نشان از کیاست و دوراندیشی آن امام بزرگوار داشت، چرا که وظیفه خطیر تربیت مکتبی و بصیرت افزایی در کارکنان، بر دوش زحمتکشان این نهاد انقلابی سنگینی می‌کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: پیشرفت تهدیدات در حوزه جنگ نرم، فعالیت خستگی‌ناپذیر و جهادی در این مقوله را می‌طلبد که بحمدالله با برنامه‌ریزی‌های گسترده صورت گرفته در مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، این مهم بطور کامل محقق شده است.
وی با اشاره به اعیاد و مناسبت‌های مذهبی، خاطر نشان کرد: مناسبت‌های مذهبی در طول سال همچون شب‌های قدر، محرم  و صفر، از جمله عنایات حق تعالی است که موجبات زنده نگه داشتن شعائر اسلامی را فراهم کرده و این فرصتی بی‌نظیر برای دست اندرکاران امور فرهنگی و تربیتی، همچون خادمان حاضر در مجموعه عقیدتی سیاسی است که به نحو احسن، از این موقعیت بوجود آمده نهایت استفاده و بهره برداری را در راستای تربیت معنوی کارکنان ارتش ببرند.  
نصیرزاده درباره برنامه‌ریزی در امور فرهنگی نیز تاکید کرد: نیروی انسانی باکیفیت، مزیت راهبردی را ارتقا می‌دهد، چراکه پیشرفت نیرو در تمامی ابعاد، بستگی به شایستگی‌های افراد صاحب منصب دارد؛ از این رو نهاد عقیدتی سیاسی باید تمام مساعی خویش را بکار گیرد تا همگام با فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تربیت نیروی انسانی تراز نظام، در ارزشیابی های خود افرادی را گزینش کند که علاوه بر احاطه کامل در امور تخصصی‌شان، در امور معنوی و مکتبی نیز از جمله سرآمدان نیرو هوایی باشند.
در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از توجه ویژه امیر سرتیپ نصیرزاده به مجموعه عقیدتی سیاسی، گفت: از افتخارات نهاد عقیدتی سیاسی آن است که زمینه ساز تربیت شهیدانی مجاهد و ایثارگر همچون شهید بابایی‌ها، شهید دوران‌ها، شهید فکوری‌ها و ... بود که با لبیک گویی به امام امت (ره)، یارانی شایسته برای اسلام و انقلاب بودند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده صورت گرفته در این مجموعه، بیان داشت: پیش قراولی مجموعه عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در برنامه‌های فرهنگی، همچون سرود، تئاتر و کسب مقام‌های برتر قرآنی در سطح نیروهای مسلح از جمله دستاوردهایی است که با تلاش‌های شبانه روزی در این نهاد تحقق  یافته است.
وی در پایان افزود: اجرای دقیق و کیفی طرح های مصباح و اشراف، از جمله دیگر مواردی است که مورد اهتمام حداکثری کارکنان عقیدتی سیاسی قرار دارد.

نظر شما