امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی:

۱۳ آبان نماد شکست نظام سلطه به کارگردانی آمریکا است

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۳:۰۳
کد خبر: ۹۱۹۸۶۳
۱۳ آبان نماد شکست نظام سلطه به کارگردانی آمریکا است
عالی‌ترین مقام ارتش گفت: ۱۳ آبان نمادی روزی است که نظام سلطه به کارگردانی آمریکای جهانخور شکست خورد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» پیش از ظهر روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی روز سیزدهم آبان اظهار داشت: سیزدهم آبان در کشور بستر حوادث گوناگونی است که در شکل‌دهی تاریخ کشور و انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است. ۱۳ آبان سال ۴۳ سالروز تبعید امام در پی مخالفت با قانون کایپتولاسیون است.  
وی ادامه داد: ۱۳ آبان سال ۵۷ سالروز به شهادت رسیدن تعدادی از دانش‌آموزان توسط جلادان رژیم منحوس پهلوی و ۱۳ آبان سال ۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است.  
عالی‌ترین مقام ارتش با بیان اینکه ۱۳ آبان نمادی روزی است که نظام سلطه به کارگردانی آمریکای جهانخور شکست خورد، اظهار داشت: در طرف مقابل، رویکرد ملی و دینی جوانانی است که با همسویی گفتمان دینی است که در هر سه اتفاق (سال ۴۳، ۵۷ و ۵۸) استقلال‌خواهی و مبارزه با سلطه را تعقیب می‌کنند اما تسخیر لانه جاسوسی و گستره ملی و جهانی آن، از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.  
وی افزود: این اقدام از مهمترین حرکت‌های خودجوش در تاریخ انقلابات اصیل و مردمی جهان است که ابهت پوشالی امپریالیسم آمریکا را درهم شکست و خفت و زبونی آمریکا را نشان داد و فریاد مظلومیت مردم ایران در گیتی را رساند.  
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مردم در این روز به تاریخ و دنیا نشان دادند با توکل بر خدا می‌توان در مقابل هر قدرت غیر خدایی ایستاد و پیروز شد، تصریح کرد: آنچه موجب حرکت شجاعانه جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی شد، اولا عقبه و ذهنیت جامعه ایرانی از رفتارهای ظالمانه، ضد مردمی و تحقیرآمیز آمریکا از جمله کودتا ۲۸ مرداد، حمایت از رژیم منحوس پهلوی، غارت منابع ملی ایران و ادامه دشمنی با انقلاب از همان روز اول پیروزی بود.  
عالی‌ترین مقام ارتش با اشاره به رویکرد امریکا نسبت به کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: بررسی رفتارهای آمریکا در ۱۰۰ سال اخیر نشان می‌دهد آنها حداقل در ۶۰ کودتا و جنگ داخلی مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند. ادامه توطئه‌های آمریکا احتمالا کشور ما را به سرنوشت آن ۶۰ مورد دچار می‌کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز