وزیر صمت از مناطق زلزله زده روستای ورنکش شهرستان میانه بازدید کرد/ دستور رحمانی برای پیگیری فوری امدادرسانی

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۳:۲۷
کد خبر: ۹۲۱۴۶۰
وزیر صمت از مناطق زلزله زده روستای ورنکش شهرستان میانه بازدید کرد/ دستور رحمانی برای پیگیری فوری امدادرسانی
در پی وقوع زلزله بامداد امروز در شهرستان میانه، وزیر صمت که برنامه های سفر خود به آذربایجان شرقی را لغو کرده است، برای بازدید و سرکشی از مناطق زلزله زده به میانه رفت و از نزدیک در جریان میزان خسارات این زلزله و روند امداد رسانی قرار گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «رضا رحمانی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، که جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان آذربایجان شرقی نیز است، در بازدیدی که از مناطق زلزله زده روستای ورنکش از بخش ترکمانچای شهرستان میانه داشت، ضمن بررسی وضعیت خسارات زلزله به مردم و مناطق روستایی دستورات لازم را برای تسریع در پیگیری امور مربوط به امدادرسانی نیز داد.

او همچنین پیش از این بازدید در جلسه شورای اداری و ستاد مدیریت بحران در بخشداری ترکمنچای شهرستان میانه شرکت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در اولین دقایق زلزله امروز در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی در استانداری این استان حضور یافت و در جریان آخرین گزارش های میزان خسارات زلزله و نحوه امدادرسانی قرار گرفت.

رحمانی که جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی نیز هست در این جلسه، ضمن تاکید بر بسیج همه امکانات به خصوص امکانات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای امدادرسانی به موقع، دستورات لازم را جهت پیگیری برخی امور به صورت فوری نیز داد.

نظر شما